تاریخ ما
گزیده‌ای از تاریخ و تمدن جهان باستان

زندگینامه حمید عسکری

مطالب خواندنی:

بیوگرافی
 
حمید عسکری متولد ۲۰ مهر ۱۳۵۷ در آبادان، خواننده و بازیگر است.
 
 
تحصیلات
 
فارغ التحصیل رشته کارشناسی مدیریت صنعتی است، اصالتا شیرازی است و مادرش هنگام بدنیا آوردن او در خانه پدرش در آبادان بود ولی بزرگ شده اصفهان است.
 
 
علاقه به موسیقی
 
 کلاس پنجم ابتدایی بود که از دسته ی جارو برقی به عنوان پایه میکروفن استفاده می کرد، اما دوم راهنمایی که بود به سمت ساز و کلاس موسیقی کشیده شد.
 
 
شروع فعالیت
 
از سال ۱۳۷۷ فعالیت موسیقی خود را بطور جدی شروع کرد.
 
سال ۱۳۸۵ اولین آلبوم خود را به نام کما روانه بازار کرد. ترک های تلافی و قسمت یک شبه او را معروف کرد این آلبوم در همان سال پرفروش ترین آلبوم موسیقی شد تا جایی که از او بعنوان پدیده موسیقی سال نام بردند.
 
 
ازدواج
 
حمید عسگری با آنا آرمیته در سال ۹۱ ازدواج کرده است.
این زوج در اردیهبشت ۹۴ صاحب یک پسر بنام کارن شدند. وی در مورد ازدواج اش می گوید: مهم‌ترین اتفاق زندگی من همین آشنایی با همسرم و ازدواج با او بود. بنابراین برای من تا همیشه زندگی در کنار خانواده در درجه اول قرار دارد.
 
علاقه به فوتبال و استقلال
 
علاقه حمید عسکری به فوتبال به زمانی برمی‌ گردد که او در حوالی شهرک مبارکه اصفهان مثل خیلی از بچه‌ ها سرگرم فوتبال بازی کردن بود و او حتی به تمرینات ذوب آهن نیز سر می‌ زد.
او حتی یکبار در تمرینات ذوب آهن با ناصر حجازی سرمربی وقت این تیم اصفهانی دیدار کرد، حمید عسکری بارها اعلام کرده است استقلالی است.
 
 
بازیگری

حمید عسکری به جدید به بازیگری نیز علاقه نشان داده چند فیلم هم بازی کرده است که اولین فیلم او بنام عشق، شانس، تصادف در سال ۹۳ در کنار سحر قریشی، محمدرضا شریفی نیا و بهنوش طباطبایی

بود.
 

منبع: http://rasekhoon.net/mashahir/show/1384272/حمید-عسکری/

ممکن است شما دوست داشته باشید

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.