تاریخ ما
گزیده‌ای از تاریخ و تمدن جهان باستان

زندگینامه امین رستمی

امین رستمی این خواننده معروف در تاریخ 6 شهریور 1359 در اصفهان، چشم به جهان گشود.تحصیل کرده در رشته زیست شناسی است و دارای مدرک لیسانس می باشد.

زندگینامه امین رستمی

امین رستمی این خواننده معروف در تاریخ ۶ شهریور ۱۳۵۹ در اصفهان، چشم به جهان گشود.تحصیل کرده در رشته زیست شناسی است و دارای مدرک لیسانس می باشد. این خواننده ایرانی در ناحیه حکیم نام اصفهان متولد شده است و تنها دو خواهر به اسم های های مهسا و آمنه دارد.پدرش محمد رستمی بازنشسته بانک صادرات و مادرش معلم است.این خواننده ایرانی پاپ اینقدر علاقه اش موسیقی و خواندن زیاد است که به نوشته های خودش تمام تفریحات و سرگرمی های خودش در موسیقی است. او می گوید: اما بعضی وقت ها فیلم می‌ بینم، کتاب می‌خوانم و سفر می‌ روم بخاطر اینکه مسافرت را خیلی دوست دارم.

زندگینامه امین رستمی

 

زندگی این خواننده قبل از اینکه تبدیل به خواننده معروف شود

از سن ۲۳ سالگی به تهران  رفت و در تهران زندگی کرد.این خواننده ایرانی از بچگی به خوانندگی و موسیقی علاقه داشته و نخستین خوانندگی خود را در کلاس پنجم در گروه سرود مدرسه تجربه کرد.از  ۱۵ سالگی با علاقه کار خوئ و تبدیل شدن به یک خواننده معروف را ادامه داد. توانایی نوشتن نت آهنگ و ملودی را در خود احساس میکرد. با تلاش و کوشش و پشتکار و زحمت توانست به صورت حرفه‌ ای از ۲۳ سالگی رشته موسیقی را اغاز کند.

زندگینامه امین رستمی

امین رستمی از سال ۷۸ شروع به ساختن و اجرای اولین قطعات خود کرد و به کسب تجربه در زمینه ی تولید و هم زمان مهندسی صدا پرداخت. در سال ۱۳۸۷ اولین آلبوم رسمی امین رستمی به نام یاد چشمات، توسط شرکت آوای نکیسا وارد بازار شد. دومین حضور امین رستمی در آلبومهای مجاز با آلبوم گروهی هشت بود که بصورت گروهی و با حضور دیگر خوانندگانی چون رضا صادقی، محسن چاوشی، حامی و غیره روانه ی بازار شد، در این آلبوم نام قطعه اجرا شده توسط امین رستمی “دلم گرفته” بود.

زندگینامه امین رستمی

سال های قبل در زمینه ورزشی بسکتبال به صورت حرفه ای کار می کرده و در شنا هم دارای مقام استانی بوده و در ورزش فوتبال هم در زمانی از زندگیش فعال بوده است.زبان انگلیسی را کاملا مسلط و عربی را هم مسلط است.مرسی که تا پایان بیوگرافی امین رستمی این خواننده معروف با سایت ماندگار تاریخ ما همراه بودید.

منبع بیتوته فتوکده
ممکن است شما دوست داشته باشید
1 نظر
  1. شکیلا از کرمانشاه می گوید

    عاااااالللللیییییی
    واقعا حرف نداری

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.