تاریخ ما
گزیده‌ای از تاریخ و تمدن جهان باستان

زندگینامه داوود بهبودی

داوود بهبودی در سال 1330 در روستای چرن میانه اذربایجان شرقی به دنیا امد.آهنگساز و نوازنده گیتار و خواننده پاپ ایرانی است.

زندگینامه داوود بهبودی

داوود بهبودی در سال ۱۳۳۰ در روستای چرن میانه اذربایجان شرقی به دنیا امد.آهنگساز و نوازنده گیتار و خواننده پاپ ایرانی است. این خواننده پاپ کار هنری خود را از ۱۴ سالگی با گیتار شروع کرد. و در سال ۱۳۵۷ جهت اجرای کنسرت به لس آنجلس، کالیفرنیا رفت.

زندگینامه داوود بهبودی

داوود بهبودی در لس آنجلس با مینا که زنی ایرانی و مقیم امریکا بود وصلت نمود. او از این ازدواج دارای دو فرزند پسر شد. پسر نخستش به کار هنری شاغل می باشد و پسر بعدی ،تحصیل کرده در زمینه علوم سیاسی در کالج UCLA می باشد .پسر دومش با یک دختر آمریکایی که هم کلاس او می باشد ازدواج کرده است.

زندگینامه داوود بهبودی

اغاز فعالیت هنری این خواننده پاپ

از نوجوانی این شخصیت برجسته در موسیقی پاپ از راه کتاب و مجلات اروپایی و آمریکا که به ایران فرستاده می شدبعد از چند وقت گیتار را یاد گرفت و در موسیقی پاپ پیشرفت کرد. تا اینکه در ۱۷ سالگی با شکل دادن گروه های گوناگونی درکنار کوروش یغمایی و فریدون فروغی، در کاخ جوانان مرکزی به اجرای موسیقی پاپ مشغول شد.در اوایل جوانی در استودیو‌های ضبط آن موقع با شخصیت هایی مانند  واروژان، منوچهر و برادرش ناصر چشم آذر اشنایی پیدا کرد و در ضبط برنامه های رادیو و تلویزیون ایران با فریدون شهبازیان و ناصر چشم آذر کار کرد.مرسی که تا پایان بیوگرافی داوود بهبودی با سایت ماندگار تاریخ ما همراه بودید.

زندگینامه داوود بهبودی

منبع ویکی‌پدیا فتوکده
ممکن است شما دوست داشته باشید

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.