تاریخ ما
گزیده‌ای از تاریخ و تمدن جهان باستان

زندگینامه کدی آذری

کدی آذری جراح پلاستیک کالج UCLA است که پیشینه فوق العاده ای در زمینه ویژه خودش بدین معنا که پیوند کامل دست است.

زندگینامه کدی آذری

کدی آذری جراح پلاستیک کالج UCLA است که پیشینه فوق العاده ای در زمینه ویژه خودش بدین معنا که پیوند کامل دست است.این دکتر بزرگ با اسم واقعی خداداد آذری، جزو مشهور ترین پزشکان در دنیا است. او بیشتر در مطالعات خودش  روی پیوند تمرکز می کرد و تا حالا چند عمل موفق با دست خیره کننده زیاد و بلند مدت داشته است.

زندگینامه کدی آذری

از عناوین دکتر کدی آذری در قیاس کردن با بقیه پزشکان در این عرصه این است که وی برای نخسیتن بار، دست بیمار را به صورت کامل بخاطر پیوند عضو طبیعی بریده است. با توجه به اینکه قبل از نخسیتن تجربه‌ی او، همه قطع عضوها به صورتی عمل می‌شد که اهدا کنند جهت گرفتن عضو مصنوعی آماده می بود. او از سال ۲۰۰۸ به عنوان مسئول تیم جراحی مرکز پیوند دست UCLA در حال فعالیت است.

تحصیلات این دکتر بزرگ

مطالب خواندنی:

این جراح پلاستیک می گوید: من از بچگی به خلبانی هواپیماهای جنگی بسیار فکر می کردم. دلیل این فکر را بخاطر نمیارم زیرا هیچ‌ وقت نمی‌توانم حتی فکر به قتل رساندن یک نفر یا پرتاب کردن یک بمب را بکنم. در هر صورت من به این زمینه عشق می ورزدیم لیکن خانواده‌ام مثل هر خانواده‌ ی ایرانی دیگر، ارزوی پزشک یا مهندس شدن من را داشتند.

زندگینامه کدی آذری

من باید جهت خوشنودی انها، دروغ می گفتم  که ارزوی پزشک شدن را دارم و بخاطر همین، همه خانواده مطمئن بودند که من پزشک می شوم. در همان سال‌های درس خواندن، یکی از دوستان خانوادگی نوشته هایی از رشد علمی دکتر توماس استارزل را برای من ارسال می کرد. این ادم، جزو نخستین پزشکان پیوند کبد در جدنیا بود.جذابیت‌های این نوشته و کوشش این ادم در آن سال‌ها، من را به رشته پزشکی وا داشت و هدفم جهت فارق التحصیلی این شد که به دانشکده‌ی پزشکی بروم.

زندگینامه کدی آذری

این جراح پلاستیک پس از علاقه‌ مند شدن به علم پزشکی و خصوصا جراحی پیوندی، برای ادامه‌ی تحصیل دانشگاهی به دانشگاه ECU رفت و در سال ۱۹۹۷ مدرک خود را از آنجا دریافت کرد. دوره‌ی اینترنی آذری در رشته‌ی جراحی عمومی و در دانشکده‌ی پزشکی پیتزبورگ انجام شد. در خلال این دوره، آذری یک دوره‌ی فلوشیپ تخصصی مهندسی بافت را در دانشگاه کارنگی ملون گذراند.مرسی که تا پایان بیوگرافی اقای اذر با سایت ماندگار تاریخ ما همراه بودید.

منبع زومیت راسخون
ممکن است شما دوست داشته باشید

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.