تاریخ ما
گزیده‌ای از تاریخ و تمدن جهان باستان

معرفی ۳ بازی پرطرفدار ۲۰۲۰ برای اندروید

هرچه که زمان می‌گذرد و سخت افزارها پیشرفت می‌کنند، بازی‌ها و برنامه های فوق العاده تری نسبت به قبل تولید می‌شوند. این بازی ها با کیفیت بالا ، گیم پلی قوی و جذابیت های خاص خودشان کاربران زیادی را به سوی خود جذب می‌کنند. در این نوشته قصد داریم سه تا از پرطرفدارترین بازی اندروید ۲۰۲۰ را به شما معرفی کنیم.

تا انتهای این نوشته همراه ما باشید. حتما دیدگاه ارزشمند خود را در انتهای همین نوشته برای ما ارسال نمایید.

معرفی بازی REDDEN

بازی متفاوت که در دنیایی سیاه و سفید رقم می‌خورد. در حالی که بیشتر بازی های امروزی در دنیایی از رنگ ها ساخته می‌شود. تولید و توسعه این بازی باعث رقم خوردن موج جدیدی از بازی هاست که از این شیوه پیروی می‌کنند. در این بازی کنترل تیر به دست فرد بازی کننده است و او باید بتواند به خط پایان برسد. وظیفه اصلی این است که با توجه به عوامل مختلفی مانند باد و … تیر را به شکلی رها کنید که از داخل بدن تمام دشمنان عبور کند. در ابتدای شروع بازی با مراحل آسانی روبرو هستید، اما با گذشت زمان متوجه می‌شوید که با چالش‌های سخت تری مواجه شده که برای کسب سه ستاره باید از آن ها عبور کنید.

معرفی بازی Dead by Daylight Mobile

مطالب خواندنی:

اگر از کاربران کنسول باشید، می‌دانید که بازی Dead by Daylight Mobile مدت هاست برای این پلتفرم وجود دارد. اما هم اینک کاربران گوشی های موبایل هم می‌توانند این بازی را روی موبایل خود داشته باشند. این بازی آنلاین به این صورت است که یکی از افراد به عنوان قاتل انتخاب شده و ۴ نفر دیگر از بازماندگان هستند. افراد بازمانده در بازی باید بتوانند راهی پیدا کنند تا موتورهای برق را روشن کرده و راه فرار را باز کنند. فرد قاتل هم وظیفه دارد تا بازماندگان را از بین ببرد. رقابت جذاب و پر تنش را در این بازی تجربه خواهید کرد.

معرفی بازی Mr Pumpkin 2: Walls of Kowloon

یک بازی در سبک معمایی مناسب برای بزرگسالان است. در این بازی شما وارد شهری به نام کاولون والد خواهید شد که ورود به آن بسیار راحت است اما خروج از آن کار بسیار سختی است. یک بازی مرموزانه که می‌توان آن را جزء سخت ترین بازی‌های موبایل دانست. شما در نقش یک کدو تنبل وارد شهر می‌شوید و بایستی از رازهای زیادی سر در بیاورید. آیتم های متنوع و مختلفی برای این بازی در نظر گرفته شده است تا هیجان در هر لحظه از آن وجود داشته باشد.

ممکن است شما دوست داشته باشید

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.