تاریخ ما
گزیده‌ای از تاریخ و تمدن جهان باستان

اساطیر جهان

اساطیر و افسانه های تاریخ باستان امروزه به عنوان یک رشته جداگانه در دانشگاه های معتبر تدریس می شود. اساطیر باستانی در اکثریت کشورهای دنیا وجود دارد. گاه به صورت تخیلی و گاه پهلوانی. افسانه ها در تاریخ، اهمیت بی حدی دارند، چرا که با خود مفاهیم و نکات ظریف و قابل توجهی دارند. با این وصوف آیا تا کنون شده است به دنبال یافتن اساطیر یا افسانه های تاریخ کشور های مختلف باشید ؟

اساطیر و افسانه های باستان
اساطیر و افسانه های تاریخ باستان

در این بخش قصد کرده ایم یکی از وبسایت های تخصصی اساطیر تاریخ باستان را به شما معرفی کنیم، این وبسایت یکی از بخش های سایت تاریخ ما می باشد، گزیده ای از اساطیر ایران باستان با زیر شاخه های مختلف؛ اساطیر بین النهرین باستان با یر مجموعه سومر، آشور، بابل، آکد؛ اساطیر روم باستان ؛ اساطیر یونان باستان که در خود اساطیر بی شماری پنهانکرده است. و اساطیر بسیاری از کشور های متدن جهان باستان را دراین وبسایت می توان یافت
آنچه می توان از این وبسایت فهمید برتری این وبسایت در مقابل با سایت های مشابه واضح است، به کار گیری موضوعات مختلف، لینک های مختلف، از ویژگی ها. و محدود بودن به موضوع اساطیر وافسانه از دید کسانی، ویژگی ؛ دیگرانی ضعف می باشد.

مطالب خواندنی:

حال آنکه با ورود به این وبسایت شما موضوع غیر مرتبطی را نمی بینید؛ به محض ورود به انجمن گفتگو های آن، شما وارد دنیای اسطایر می شوید.. و با عنوان ” اساطیر و افسانه های تاریخ باستان ” معرفتی یافته است

یکی از نکته های جالب این وبسایت این است که بازدید کننده ها می توانند در سایت ثبت نام کنند و سپس در سایت فعالیت کنند.مقالات و کتاب های یا عکس ها همه را می توان ارسال کرد. یا مشترک وبسایت شده و با هر بار به روز رسانی از طریف ایمیل اطلاع یابند.

www.MYTH.Tarikhema.ir

ممکن است شما دوست داشته باشید

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.