تاریخ ما
گزیده‌ای از تاریخ و تمدن جهان باستان

زندگینامه ملیکا زارعی

مطالب خواندنی:

ملیت :  ایرانی
  –  
قرن : ۱۴

بیوگرافی
 
ملیکا زارعی متولد ۴ اردیبهشت ۱۳۶۴ در تهران، مجری و بازیگر است.
 
تحصیلات
 
فارغ التحصیل حقوق قضایی در مقطع لیسانس است، تنها یک خواهر بزرگ تر از خود بنام مریلا دارد که او نیز از بازیگران مشهور می باشد، ملیکا ازدواج کرده و صاحب دو فرزند یک پسر و یک دختر است
 
شروع فعالیت
 
تنها زمانی که سوم دبستان بود بخاطر تن صدا و اعتماد به نقس بالایش در برنامه تازه ها چند اجرا داشت سپس در ۱۷ سالگی در سال ۱۳۸۱ یک سکانس کوتاه در سریال دوران سرکشی بازی کرد.
 
 
از بازیگری تا شهرت با نام خاله شادونه
 
در گیرو دار کنکور بود که بازی در سریال مهر خاموش در سال ۸۱ به وی پیشنهاد شد.
این سریال اولین حضور رسمی وی در قامت یک بازیگر کامل در نقش مینو بود، سپس از سال ۱۳۸۳ بعنوان مجری برنامه کودک محور باغ شادونه را شروع کرد و به خاله شادونه معروف شد.
 
 
از مجریان مورد علاقه تا برنامه ها
 

قبل از اینکه خودش بازیگر شود اجراهای خانم الهه رضایی و گیتی خامنه خیلی علاقمند بود، از کارتون ها هم،مدرسه والت، خانواده دکتر ارنست و ایکیوسان برنامه های مورد علاقه اش بودند
 
 
ازدواج
 
مدتی خبر ازدواج او و علی صادقی انتشار یافت که این خبر کذب بوده ولی خاله شادونه متاهل است و صاحب یک دختر و یک پسر است، که نام دخترش مانلی می باشد البته او در مصاحبه اشاره کرد یک فرزند دارد.
 ملیکا زارعی با یک طراح صحنه که با یکدیگر در برنامه آشنا شدند ازدواج کرده است
خاله شادونه به دلیل تن صدای کودکانه و مهربانه با صداقتی که در گفتار دارد خیلی زود در دل بچه ها و همچنین بزرگ سالان جای گرفت، می گوید دائم کتاب های ویژه کودکان را می خواند و سعی میکند تمام وقتش را با آنها سپری کند.
 
سریال متهم گریخت
 
ملیکا زارعی تجربه حضور در چند سریال و فیلم تلویزیونی را نیز دارد که معروف ترین آن بازی در سریال متهم گریخت رضا عطاران در کنار علی صادقی بود.
 
 
مرگ چند کودک در برنامه خاله شادونه
 

در اردیبهشت سال ۹۱ برنامه خاله شادونه در شهر خرمدره زنجان برنامه ای برای کودکان ترتیب داده بود، اما بدلیل ازدحام بیش اندازه جمعیت در زمان خروج موجب مرگ سه کودک معصوم و زخمی شد ۷ نفر شد.
 
 
لباس شاد برای بچه ها
 
از دیگر ویژگی‌ های خاله شادونه، لباس‌ های شاد، رنگارنگ و سنتی‌ ای است که می‌ پوشد.
تاکنون کمتر مجری خانمی با بلوز و دامن‌ های رنگی در تلویزیون ظاهر شده و از این نظر ملیکا زارعی را می‌ توان یک استثنا دانست که کاملاً هم با نقش او در مقام مجری برنامه کودک سازگار است.





منبع: http://rasekhoon.net/mashahir/show/1383093/ملیکا-زارعی/

ممکن است شما دوست داشته باشید

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.