تاریخ ما
گزیده‌ای از تاریخ و تمدن جهان باستان

زندگینامه مهدی ترابی

بیوگرافی
 
مهدی ترابی بازیکن محبوب کارلوس کیروش در ۱۹ شهریور ماه سال ۱۳۷۳ در اشتهارد ایران در خانواده ای کاملا مذهبی متولد شد. پدر او از اهالی فرهنگ و مادر وی خانه دار است که با شماره پیراهن ۱۶ در پست هافبک دفاعی برای تیم ملی فوتبال ایران بازی می کند و در لیست بازیکنان جام جهانی روسیه قرار دارد. در حال حاضر برای تیم سایپا تهران در پست وینگر بازی می کند و در بازی با ازبکستان توانست اولین گل ملی خود را ثبت کند.
 
 
باشگاه‌های حرفه‌ای
 
سایپا
 

او کار خود را به عنوان بازیکن فوتبال از تیم نوجوانان سایپا تهران آغاز کرد و در سال ۲۰۱۲ توسط مجتبی تقوی به تیم اول سایپا تهران دعوت شد و در اولین بازی در لیگ برتر فوتبال ایران در فصل ۹۳–۱۳۹۲ مقابل مس کرمان به عنوان بازیکن جایگزین به میدان رفت.
 
 
حضور در میادین بین‌المللی
 
وی توسط نلو وینگادا به تیم ملی فوتبال امید ایران دعوت شد
 

مهدی ترابی
 
تیم ملی
 
او در اولین بازی ملی خود مقابل تیم ازبکستان اولین گل ملی خود را به ثمر رساند که باعث پیروزی تیم ملی فوتبال ایران مقابل ازبکستان شد. او در دومین بازی خود ۴۵ دقیقه برابر ترکمنستان بازی کرد. او در سومین بازی ملی خود مقابل تیم گوام به عنوان یار تعویضی به جای سردار آزمون در دقیقه هفتاد وارد زمین شد و در دقیقه ۸۸ دومین گل ملی خود را به ثمر رساند. او در چهارمین بازی ملی خود مقابل عمان از دقیقه ۶۰ به جای وحید امیری وارد زمین شد و بازی قابل قبولی به نمایش گذاشت. ترابی در پنجمین بازی ملی خود در برابر ژاپن پس از مصدومیت وریا غفوری در دقیقه ۲۱ به میدان آمد و در دقیقه ۴۵ از مدافع ژاپنی پنالتی گرفت و پس از آن که اشکان دژاگه نتوانست پنالتی را گل کند، در ریباند با یک بغل پا دروازه ژاپن را گشود. او در این بازی اولین اخطار ملی خود را دریافت کرد.
 
 
افتخارات
 
کسب عنوان بازیکن پدیده لیگ برتر فوتبال ایران فصل ۹۴–۹۵

ممکن است شما دوست داشته باشید

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.