تاریخ ما
گزیده‌ای از تاریخ و تمدن جهان باستان

زندگینامه الناز گلرخ

  • بیوگرافی الناز گلرخ

  • نام اصلی : الناز گلرخ
  • متولد : ۱۹ اسفند ۱۳۶۴ تهران
  • زمینه فعالیت : مدلینگ
  • پیشه : آرایشگر و مدل
  • قد : ۱۷۵ سانتیمتر
  • وزن : ۵۶ کیلوگرم
  • مدرک تحصیلی : طراحی و گرافیک از دانشگاه علامه امینی
  • خواهر : الهام گلرخ
  • همسر : حمید فدایی

الناز گلرخ متولد ۱۹ اسفند ۱۳۶۴ تهران ، مدل و چهره مشهور است.الناز گلرخ | بیوگرافی و عکسهای الناز گلرخ و همسرش در ایرناک

الناز گلرخ | بیوگرافی و عکسهای الناز گلرخ و همسرش در ایرناک

الناز گلرخ – Elnaz Golrokh

الناز گلرخ دختر خوش چهره ای است که حالا به یکی از افراد اینفلوئنسر (شخص تاثیرگذار) در اینستاگرام شناخته می شود که با مدلینگ کسب درآمد هم می کند.

در سال ۱۳۸۸ در حالی که در زمینه طراحی و گرافیک در دانشگاه علامه امینی تهران تحصیل میکرد فارغ التحصیل شد و دو خواهر نیز بعد از خودش دارد.

تعداد فالوور الناز گلرخ

با انتشار عکس و کلیپ های بیشتر صفحه اینستاگرام وی محلی برای حضور افراد جهت بحث و جدال و شوخی شد ، این حضور تابحال تعداد فالورهای او را میلیونی کرده است.

البته مدل شدنش به محبوب و مشهور شدن او خیلی کمک کرد.

الناز گلرخ کیست؟

او همچنین یک آرایشگر معروف و حرفه ای است و بسیاری از هنرمندان خارج از کشور نیز توسط وی میک آپ و آرایش می شوند. گلرخ خود را در اینستاگرام اینگونه معرفی کرده: Artist یعنی هنرمند آرایش و مدل آرایش.

الناز گلرخ زمانی که تنها ۲۰ سال داشت، آکادمی زیبایی و سالن زیبایی در تهران تاسیس کرد و در کار خود فوق العاده پیشرفت کرد. او با گذشت مدت زمان کمی معروف شد و کارش گسترش پیدا کرد تا جایی که بازیگران سرشناسی مثل مهناز افشار، سحر دولتشاهی و طناز طباطبایی مدل آرایشی وی بودند.
برخی از طرفداران الناز گلرخ به وی لقب «آریانا گرانده» ایرانی داده اند! آنها معتقدند گلرخ شباهت زیادی به او دارد.

الناز گلرخ با حمید فدایی که وی هم در زمینه مدلینگ فعالیت دارد و از مدل های معروف جهانی است نامزد است. این زوج در حال حاضر در دبی زندگی می کنند و فعالیت کاری خود را در کشور امارات انجام می دهند.

حمید فدایی متولد ۳ تیر ۱۳۶۷ در تهران، مدل و طراح است. او فارغ التحصیل لیسانس مهندسی عمران است، بجز مدلینگ، طراحی می کند و در عکاسی نیز فعال است اغلب به ورزش و مطالعه می گذراند، او هم اکنون در شهر دبی ساکن است و آنجا زندگی می کند. وی به خاطر داشتن فالوورهای زیاد خود در شبکه اجتماعی اینستاگرام یکی از شاخ های مجازی ( اینفلوئنسر ) محسوب می شود.

مطالب خواندنی:

فدایی حرفه مدلینگ را از سال ۱۳۸۷ و زمانی که ۲۰ سال داشت شروع کرده است. حمید فدایی دوست دارد با برند شنل و هم چنین تام فورد و d&g همکاری کند. وی در خصوص خودش در مصاحبه ای گفته است:

«برادرم مرا از لحاظ ذهنی آمده کرد، سپس برای شروع، یک عکاس حرفه‌ ای و یک آژانس مدلینگ در تهران پیدا کردم اینجا نقطه شروع من برای مدلینگ بود و من و همسرم الان یک طرح و مدل تمام دنیا هستیم.»

مدلینگ یکسری استانداردهایی داره، البته امروزه تعریف مدل خیلی زیاد شده تعریف کلی مدل بودن اینه که: یک برند، محصولاتش رو با اون فرد بهتر نشون بده، حالا محصول می تونه پوشاک باشه یا عطر و یا هر چیز دیگه ای می تونه باشه.

فدایی همچنین در این مصاحبه نکات جالبی در خصوص دنیای مد و مدلینگ گفته است:

خب مدلینگ شرایط قدی و وزنی خاصی هم داره، البته این شرایط بیشتر برای آقایون هست و خانم ها دست بازتری دارند. قد باید بین ۱۸۰ تا ۱۹۰ سانتی متر و وزن هم باید چیزی بین ۶۵ تا ۷۵ کیلوگرم باشه البته با توجه به استخوان بندی بدن شرایط وزنی فرق می کنه. البته بسته به تعاریف دیزاینر مدل هم تعاریف مختلفی داره.

مدل های خوب بر اساس سایز و فرم بدن انتخاب می شن که بتونن برای شرکت هایی که واقعا برند هستند تبلیغ کنند. متاسفانه تو کشور ما هر چی درشت تر باشید مدل بهتری به چشم می یاید که این اساسا در صنعت مدلینگ غلط هست، برای مدلینگ باید سایز باشی نه قهرمان بدنسازی.

باور غلطی که وجود داره اینکه باید پول خرج کنی تا مدل بشی، یا اینکه حتما باید بچه پولدار باشی تا بتونی وارد صنعت مدلینگ بشی باید بگم این غلط هست و چنین چیزی وجود نداره همه جای دنیا خیلی ها تبدیل به مدل های خوبی شدن که اصلا پولدار نبودن و خرج زیادی هم نکردن.

البته تو ایران صنعت مدلینگ کمی کمرنگ هست و از اون طرف هم متاسفانه بازم برعکس جا افتاده که هر کی بچه پولدار باشه میگن: این مدله! خود من خانواده متوسط و البته در بعضی شرایط رو به پایین داشتم ولی خب رفتیم جلو و این کار رو با علاقه دنبال کردم و یادتون باشه که پولدار بودن الزامی برای موفقیت نیست.

خب منو داداشم از ۱۴ یا ۱۵ سالگی تو کار پوشاک بودیم. و همیشه شبکه های فشن و ورد فشن رو نگاه می کردیم. من طرز لباس پوشیدن شون رو دوست داشتم، از استایل شون خوشم میومد و بدن هاشون هم خیلی برام جالب بود. برادرم یروز گفت چرا نمیری دنبالش و تو فکرش نیستی.

منم رفتم به یه موسسه مدلینگ توی ایران که آژانس مدلینگ ویدا نام داشت که الان نیستو با کمال تعجب اونجا از من تست بازیگری گرفتن و من فهمیدم که زیاد تو این صنعت وارد نیستن، فرداش زنگ زدن برای عکس گرفتن و به من گفتن برای پروژه های جدید باید ازت عکس بگیریم.

چون چهره من شبیه به اروپایی ها بود مشتری ها خوششون اومد و استارت زدیم، بعد از اون هم برندهای مختلف شروع به همکاری کردم و الان هم در خدمت شما هستیم.

 

ممکن است شما دوست داشته باشید

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.