تاریخ ما
گزیده‌ای از تاریخ و تمدن جهان باستان

زندگینامه حسن خسروشاهی

حسن خسروشاهی کارافرین موفق دورگه از کشورهای کانادا و ایران زاده شده در سال ۱۳۱۹ در کشور ایران در شهر تهران است.

زندگینامه حسن خسروشاهی

حسن خسروشاهی کارافرین موفق دورگه از کشورهای کانادا و ایران زاده شده در سال ۱۳۱۹ در کشور ایران در شهر تهران است. مادر و پدر او در روستای خسروشاه واقع در استان آذربایجان شرقی زندگی میکردند. حسن خسروشاهی مدرک های خوش راد در دو رشتهٔ مجزای حقوق و اقتصاد از کالج تهران گرفته است. در بیوگرافی حسن خسروشاهی میخوانیم که وی در سال ۱۳۶۰ به کشور کانادا مهاجرت کرد و در شهر ونکوور ساکن شد و در مدت بسیار کوتاهی وی فروشگاه‌ های متوالی قطعات الکترونیکی ساخت خودش را با عنوان فیوچر شاپ را ساخت که در سال های بعد آن را به شرکت آمریکایی بست بای فروخت.

زندگینامه حسن خسروشاهی

مطالب خواندنی:
  • مستر بهزاد خسروشاهی, پسر این خانواده هم اکنون در شهر تورنتو واقع در کانادا به عنوان رئیس شرکت داروئی Drug Royalty Corporation که به پول ۱۳۳ میلیون دلار گرفته شده است؛ مشغول به کار است. آقای حسن خسروشاهی و همسرش نزهت خسروشاهی هم اکنون در ونکوور در منزلی به مساحت هیجده هزار متر مربع که بر صخره ای مشرف بر English Bay ساخته شده است در محله West Point Grey زندگی می کنند.

زندگینامه حسن خسروشاهی

 

در همچین خانه ای کتابخانه بزرگی بنا شده است که بخاطر علاقه مندی حسن خسروشاهی به مقاله می باشد و همچنین علاقه به تملک درآوردن Chapters بزرگ ترین کتاب فروشی زنجیره ای کانادا. لیکن این داستان به سرانجامی نرسید. هم اکنون مجموعه تحت کنترل این خانواده؛ دارای ۸۰۰۰ کارگر و درآمدی معادل ۲ میلیارد دلار می باشد.

منبع ویکی‌پدیا راسخون
ممکن است شما دوست داشته باشید

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.