تاریخ ما
گزیده‌ای از تاریخ و تمدن جهان باستان

زندگینامه شهرام شب پره

شهرام شب‌ پره متولد 17 بهمن سال 1326 است. این خواننده قدیمی خواننده، آهنگ‌ ساز، بازیگر و ترانه‌ سرای ایرانی است. وی در رده نخست موسیقی پاپ ایرانی است.

زندگینامه شهرام شب پره

شهرام شب‌ پره متولد ۱۷ بهمن سال ۱۳۲۶ است. این خواننده قدیمی خواننده، آهنگ‌ ساز، بازیگر و ترانه‌ سرای ایرانی است. وی در رده نخست موسیقی پاپ ایرانی است.شهرام که موزیک های قدیمی زیادی ارائه داده در سال ۱۳۴۰ وقتی که ۱۳ سال داشت، کار موزیک خود را به‌عنوان نوازنده ساز درامز شروع کرد.

زندگینامه شهرام شب پره

این خواننده قدیمی کار حرفه‌ای خود را به‌عنوان خواننده از تابستان سال ۱۳۴۳ (خورشیدی) و در ۱۷ سالگی از متل قو در سلمان‌شهر در شمال ایران با فعالیت در گروه آغاز کرد. در همان سال، گروه «شورشیان» یا ریبلز را به‌همراه ابراهیم حامدی (ابی) و سیاوش قمیشی تشکیل داد.

زندگینامه شهرام شب پره

حاشیه‌ها این خواننده قدیمی

در تیر ماه سال ۱۳۹۴ طی مصاحبه حمید شب‌خیز با این خواننده قدیمی که از شبکه آی‌تی‌ان پخش شد، شهرام شب‌پره نسبت به موضوع کلاهبرداری «یاشار ر.» که توسط خبرگزاری‌های ایران به او ربط داده شده بود اعتراض کرد و هر گونه شراکت با یاشار را تکذیب کرد. او گفت که یکی از شاکی‌ها همسر وی بوده که به ایران رفته و از «یاشار ر.» شکایت کرده است زیرا یاشار از شهرام شب‌پره، معین و ستار کلاه‌برداری کرده و از ترکیه به ایران گریخته بود.

زندگینامه شهرام شب پره

او گفت که با اعتماد به پدر زن یاشار، امیر احتشام‌ زاده که از پیشکسوتان پینگ‌پنگ ایران و از دوستان قدیمی شهرام شب‌پره است برای خرید خانه در آلانیا به یاشار اعتماد کرده است. این رویداد پس از اتهام‌های بدون مدرکی بود که خبرگزاری‌های ایران با عنوان شراکت در کلاهبرداری به شهرام شب‌پره وارد کرده بودند.مرسی که تا پایان این مقاله با سایت ماندگار تاریخ ما همراه بودید.

منبع ویکی‌پدیا بیتوته
ممکن است شما دوست داشته باشید

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.