تاریخ ما
گزیده‌ای از تاریخ و تمدن جهان باستان

زندگینامه فرشید امین

فرشید امین طینت با اسم مستعار فرشید امین در 17 فروردین 1355 در اهواز متولد شد.آهنگساز، نوازنده و ترانه‌ سرا و همچنین جزو مشهورترین خواننده های ایران است.

زندگینامه فرشید امین

فرشید امین طینت با اسم مستعار فرشید امین در ۱۷ فروردین ۱۳۵۵ در اهواز متولد شد.آهنگساز، نوازنده و ترانه‌ سرا و همچنین جزو مشهورترین خواننده های ایران است.در ۶ماهگی درکنار خانواده‌اش به تهران رفتند. تا ۱۱سالگی در تهران در محله ای به اسم «عباس‌آباد» زندگی می‌کردند، و بعد با خانواده به انگلستان سفر کردند. کار رسمی فرشید امین با آلبوم «بانو» شروع شد که در آن اهنگ مشهور «نسترن» بود و این البوم سبب شد که او جزو مشهورترین خواننده های ایران بشود. از اجراها و کنسرت‌های او می‌توان به اجرا اهنگ صلح و پیروزی در مهمانی پیروزی باراک اوباما برگزار شده به دست حزب دمکرات در کالیفرنیای جنوبی و کنسرت در شهرهایی مثل دبی اشاره کرد.

زندگینامه فرشید امین

 

زندگی هنری این اواز خوان

فرشید امین فعالیت هنری اش را با آلبومی غیر مجاز به اسم “آوای من” شروع کرد که ۷ ترانه ی بسیار زیبا و رمانتیک در ان قرار داشت که کار غربت در این آلبوم بسیار محبوب شد .

زندگینامه فرشید امین

آلبوم دوم این اواز خوان به عنوان “دیدی گفتم” بسیار در پیشرفت او نقش  بسزایی داشت و ترانه ی دیدی گفتم یکی از بهترین اهنگ های این آلبوم بود در این آلبوم ترانه های مطرح دیگری از جمله بگوبر میگردی و دلت بخواد و سپیده و این دختره نیز قرار داشتند .

زندگینامه فرشید امین

آلبوم سوم این اواز خوان “ریمیکس” نام داشت که ترانه ی فوق العاده استثنایی و بسیار زیبا و محشر “بانو” که ریمیکسی از ترانه ی بانو از آلبوم بانو بود ولی این ترانه بسیار رمانتیک تر وزیباتر بود که واقعا هنوز هم بر سر زبان هاست “وایو موزیک” در این آلبوم یک ترانه ی جدید هم به نام “سبز و سرخ و سفید” هم قرار دارد که بسیار کار کرد و گرفت .مرسی که تا پایان بیوگرافی فرشید امین با سایت ماندگار تاریخ ما همراه بودید.

منبع ویکی‌پدیا وایو موزیک
ممکن است شما دوست داشته باشید

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.