تاریخ ما
گزیده‌ای از تاریخ و تمدن جهان باستان

زندگینامه محدثه حیرت

محدثه حیرت، بازیگر تازه کار و کم حاشیه تئاتر، سینما و تلویزیون ایران است. او که بیشتر به عنوان بازیگر در تئاتر فعالیت دارد، کمتر در قاب تلویزیون و یا بر روی پرده سینما دیده شده است. حالا با خبر پخش فیلم “خانه (ائو)“ در شبکه نمایش خانگی، تصمیم به معرفی یکی از بازیگران اصلی این فیلم سینمایی یعنی محدثه حیرت گرفتیم. در ادامه ی این مطلب، به بیوگرافی کامل این بازیگر، فیلم شناسی و عکسهای جدید او و همسرش می پردازیم. با ما همراه باشید.

محدثه حیرت، بازیگر تئاتر، سینما و تلویزیون ایرانی در ۲۰ دی ۱۳۷۳ در تبریز متولد شد. او اصالتا ترک است و در یک خانواده شش نفره به دنیا آمده و سه برادر یاسین، میلاد و محمد دارد. وی دانش آموخته بازیگری و کارگردانی از دانشگاه نبی اکرم تبریز است.

سالهای فعالیت

حیرت بازیگری را با تئاتر شروع کرد. او سپس از طریق تئاتر وارد سینما شد. وی برای اولین بار در سال ۹۵ با فیلم “خانه” به کارگردانی اصغر یوسفی نژاد بر پرده سینما دیده شد.

مطالب خواندنی:

او در این فیلم که با بازیگران کمتر شناخته شده ای همبازی شده بود، توانست با بازی بینظریش همگان را با استعداد نهفته اش آشنا کند. بعد از این فیلم بود که در سال بعد با فیلم “پاسیو” دوباره دیده شد.

فیلم “پاسیو” به کارگردانی مریم بحرالعلومی، دومین کار جدی حیرت در سینما بود. او اینبار با بهناز جعفری، کریم امینی و حسین ملکی همبازی شد. با اینکه او تنها در دو اثر سینمایی بازی کرده است اما با توجه به ظاهر جذاب و استعداد بازیگری نهفته اش، پیش بینی می شود که او آینده روشنی در سینمای ایران داشته باشد.

همسر محدثه حیرت

از وضعیت تاهل محدثه اطلاعی در دسترس نیست و تاکنون هیچ خبر رسمی از ازدواج ایشان منتشر نشده است.

فیلم های سینمایی

  • پاسیو (۱۳۹۶)
  • خانه (۱۳۹۵)

 

ممکن است شما دوست داشته باشید

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.