تاریخ ما
گزیده‌ای از تاریخ و تمدن جهان باستان

زندگینامه ندا یاسی + داستان زندگی

ندای یاسی متولد ۲۱ بهمن ۱۳۶۸ در ایران است؛ نام اصلی وی مریم ابراهیم قندیل می‌باشد، این چهره که از ابتدا آرایشگر به نظر می‌رسید حالا با ویدیو های‌ جنجالی در اینستاگرام فالوور میلیونی دارد.

ندا یاسی در اینستاگرام کیست؟ (بیوگرافی کامل ندا یاسی)

عکس ندا یاسی در زمان تحصیل در ایران

 

بیوگرافی کامل ندا یاسی

مریم ابراهیم قندیل ملقب به ندا یاسی «Neda Yasee» ؛ دختر پر حاشیه ی اینستاگرام است که علارغم صحبت های‌ زشت و رکیکی که در مورد ایران و ایرانی ها میزند فالو کننده های‌ زیادی از ایران در فهرست فالورهای خود دارد.

 

ندای یاسی پدرش از اکراد عراق و مادرش فاطمه از افغان های‌ مهاجرت کرده به ایران می باشد که در این جا آشنا و ازدواج کردند و ندا یاسی را در ایران بدنیا آورده اند.

 

زندگی و توهین به ایرانی ها توسط ندا یاسی

ندا یاسی که به گفته خود در زمان حضور در ایران در مدرسه مورد اذیت و اذیت دوستانش قرار می گرفته و زندگی در فقری داشته باعث شده بارها به مردم ایران توهین کند.

این در حالی است که حتی ندا یاسی در برخی مطالب منتشر کرده خود اشاره به داشتن گذرنامه ایرانی میکند ودر خصوص کاربرد ان در دنیا به بدترین شکل ممکن صحبت کرده و با بکار بردن کلمات رکیک و زشت توهین های‌ بی شماری به نوع زندگی ؛ فرهنگ و بینش مردم ایران میکند.

 

از طرفی ایرانی هایی که در فالورهای ندا یاسی هستند در برخی مواقع به کلیپ های‌ او مراجعه کرده و کامنت هایی برای مقابله برای او می‌گذارند که به نظر میرسد این نوع برخورد تا زماینکه افراد آزادانه اجازه انتشار صحبت ها، کلیپ ها و عکس های‌ شخصی خودرا در دنیای مجازی دارند نه تنها چیزی را حل نمی کند، بلکه باعث میشود ندا یاسی همان کامنت ها را سوژه ی رفتارهای زشت و بی ادبانه ی خود کند.

 

ندا یاسی از یوتیوب تا اینستاگرام

ندا یاسی فعالیت خودرا از یوتیوب با آموزش آرایشگری شروع کرد، تتو های‌ عربی روی بدن او در ویدیو ها نشان صحت گفته ها در مورد اصلیت عرب او دارد

ندا یاسی سپس فعالیت خودرا در اینستاگرام شروع کرد ودر این بین با هجوم مردم و بحث هایی در مورد ملیت او کم کم پیج او تبدیل به محل مناقشه و انتشار ویدیو های‌ روان پریشانه او شد.

تعداد زیادی از کاربران اینترنت که نام ندا یاسی را شنیده اند یا کلیپی از او دیده اند در خصوص بیوگرافی، نوع تربیت، خانواده و زندگی او سوال می‌کنند اما واقعیت این است که وی هرگز به صورت دقیق و مستقیم اشاره ای به ملیت ؛ سن و شرایط زندگی خود نکرده است و آنچه موجود است دو روایت زیر است که با توجه به برخی گفتار و یا واکنش های‌ او برداشت شده است :

ندا یاسی دختری متولد سال ۱۳۶۸ در اربیل عراق است که پدری عراقی «از کردهای عراق» و مادری افغانی داشته است. آنگونه که نقل شده است، پدر ندا یاسی ۱۱ سال پیش همسر افغانی خود یعنی مادر ندا یاسی که شخصی به نام “فاطمه حسینی” بوده است رابه دلیل داشتن رابطه ی نامشروع با یک ایرانی تبار به قتل رسانده و فراری شده است و همین باعث نفرت او از ایران و ایرانی شده است ودر پی انتقام و انتشار مطالب توهین آمیز در مورد ایرانی ها برآمده است.

از طرفی مرگ مادر و فرار پدر ضربات روحی جبران ناپذیری به ندا یاسی وارد کرده و ندا یاسی توسط دایی خود بزرگ شده و نهایتا ندا یاسی در حال حاضر پناهنده کانادا شده ودر تورنتو کانادا زندگی میکند و همان‌ گونه دارای اختلالات روانی است.

اما در بیوگرافی دیگری از ندا یاسی آن گونه نقل شده است که وی متولد سال ۱۳۶۵ در افغانستان است و به سه زبان انگلیسی عربی و پارسی مسلط بوده، یک بار ازدواج کرده و همسرش وی را بدلیل رفتارهای نامناسب و دور از اخلاق طلاق داده است ولی وی همان‌ گونه رفتارهای خودرا تشدید کرده و حالا در دنیای مجازی به اسانی به انتشار عکسهای و حرف های‌ خارج از عرف میکند.

 

البته با توجه به واکنش های‌ ندا یاسی در خصوص به میان نیامدن نام افغانستان و مقابله با هر گونه توهین به افغانی ها و همچنین واکنش های‌ تند در مقابل هر گونه توهین و حرف در مورد عرب ها، احتمال صحیح بودن روایت اول در مورد بیوگرافی وی و به خصوص خانواده و اصالتش صحیح تر به نظر میرسد.

ذکر این نکته هم جالب است که ندا یاسی در اینستاگرام خود، سن خودرا ۱۸ سال معرفی کرده و عنوان کرده است که دانشجوی کارشناسی ارشد است!

متاسفانه میزان رواج سوء استفاده افراد مختلف با شرایط گوناگون در جامعه از فضاهای مجازی رایگان مانند اینستاگرام و … موجب شده است هر شخصی با هر نوع طرز تفکر، مشکلات روحی روانی، نیاز به جلب توجه و بسیاری عوامل دیگر وارد این دنیا شده و حتی در پشت پرده تعداد زیادی از این رفتارها، کلیپ های‌ اشتراک گذاری شده و … اهداف دیگری و کسب درآمدهای بالا است.

باید توجه داشت از نظر کارشناسان و متخصصان، کلیپ های‌ جنحالی ندا یاسی هم نشانگر میزان فشارهای روحی و نیاز او به جلب توجه و مطرح بودن است که برخی معتقدند بعید نیست از این راه توسط گروه خاصی تامین مالی هم بشود.

ندا یاسی : «بله! من خیلی درد و سختی کشیدم! خیلی..مادر جان، روزت مبارک! اگرچه سالیان سال نه باهات صحبت کردم و نه روی ماهتو از نزدیک دیدم. روز مادر و روز زن رو به تک تکتون تبریک میگم.»

مهاجرت ندا یاسی

ندا یاسی حداقل قبل از دیپلم در ایران بودو بعد از این سال از طریق دایی افغانی خود که در کانادا زندگی می‌کند، توانست اقامت زندگی برای تورنتو این کشور رو بگیرد و مهاجرت کند.

 

قتل مادر ندا یاسی کذب است

ندا یاسی در برخی سایت ها عنوان شده مادر او بخاطر روابط غیر اخلاقی توسط پدر ندا یاسی کشته شده که صحت ندارد و مادرش در قید حیات می باشد.

متن ندا یاسی برای مادرش

ندا یاسی : من خیلی درد و سختی کشیدم ! خیلی مادر جان، روزت مبارک ! اگرچه سالیان سال نه باهات صحبت کردم و نه روی ماهتو از نزدیک دیدم.

ندا یاسی در اینستاگرام کیست؟ (بیوگرافی کامل ندا یاسی)

ازدواج و طلاق ندا یاسی + درآمد ندا یاسی

ندا یاسی در یکی از ویدیو های‌ خود گفته است که ازدواج کرده و طلاق گرفته است، به نظر حالا در کاندا زندگی او از طریق روابط غیر اخلاقی می گذرد و این وضعیت مشکلات روانی وی را افزایش داده است. البته او در پیج اش گهگاهی نیز تبلیغات میکند، با توجه به فالور نزدیک به یک میلیون نفری باید درآمد خوبی از این راه داشته باشد.

ممکن است شما دوست داشته باشید

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.