تاریخ ما
گزیده‌ای از تاریخ و تمدن جهان باستان

زندگینامه هان های جین (سوسانو)

هان های جین بازیگر معروف کره ای و متولد سال ۱۹۸۱ می باشد .او علاوه بر بازیگری در زمینه مدلینگ و اجرا هم فعالیت دارد .از نقش های معروف این بازیگر می توان نقش سوسانو در سریال جومونگ را نام برد که باعث شهرت بسیار او شد .او متاهل است و بد نیست بدانید همسر او  کی سونگ یونگ کاپیتان تیم فوتبال کره می باشد . در این نوشته قصد داریم تا زندگینامه هان های جین را مورد بررسی قرار دهیم.

 

زندگینامه هان های جین (سوسانو)  

هان‌های جین بازیگر زن اهل کره جنوبی متولد زاده ۲۷ اکتبر ۱۹۸۱ است که نقش سوسانو در مجموعه تلویزیونی جومونگ را بازی کرده‌ است.

 

او در منطقه دامیانگ واقع در جئولانام- دو کره جنوبی به دنیا آمده است و دو خواهر به نام های هان مو یونگ و هان کا یونگ دارد.

وی پس از اتمام دبیرستان دخترانه، برای پیگیری تحصیلاتش در رشته فیلم، راهی موسسه هنر سئول شد. های جین از همان دوران کودکی به بازیگری و رقص علاقه داشت و پدر و مادر او نیز در راه بازیگر شدن از وی حمایت کردند. هان مو یونگ خواهر بزرگ های جین، با بازیگری به نام کیم کانگ وو ازدواج کرده است. در زمان نامزدی آنها، های جین توانست با نام های معروفی در صنعت فیلمسازی ارتباط برقرار کرده و آنها را بشناسد.

او با  کی سونگ یونگ بازیکن فوتبال و کاپیتان تیم ملی فوتبال کره جنوبی ازدواج کرده است و حاصل ازدواجشان یک دختر می باشد .

 

سریال‌ها

بیا غروب را تماشا کنیم (۲۰۱۸)

پزشکان (۲۰۱۶)

حرفی از ته دل (۲۰۱۴–۲۰۱۳)

سندرم (۲۰۱۲)

پرندگان خارزار (۲۰۱۱)

شفا خانه جهانی (۲۰۱۰)

طعم شراب ۲۰۰۸

جومونگ ۲۰۰۶

قوی باش، گوم سون ۲۰۰۵

و…

بیوگرافی هان های جین

عکس عروسی هان های جین

فیلم‌های سینمایی

انسان در عشق (۲۰۱۴)

۲۶ سال (۲۰۱۲)

نه مرسی (۲۰۱۰)

بی رحم(۲۰۰۹)

داما ۲: مرحله نهایی در سئول (۲۰۰۴)

 

جوایز

برنده جایزه بهترین بازیگر جدید زن کی.بی. سی برای تو ستاره هستی ۲۰۰۴

برنده جایزه بهترین بازیگر ام.بی. سی برای قوی باش، گوم سون ۲۰۰۵

برنده جایزه بهترین بازیگر ام.بی. سی برای جومونگ ۲۰۰۶

برنده جایزه پی دی از اس بی اس برای شفاخانه جهانی ۲۰۱۰

و…

زندگینامه هان های جین

نقش آفرینی هان های جین در سریال افسانه جومونگ 

سریال تاریخی جومونگ اولین بار در آوریل ۲۰۰۶ تا مارس ۲۰۰۷ از شبکه MBC کره جنوبی پخش شد. این سریال در مورد جومونگ بنیانگزار سلسله گوگوریو است و با وجود اینکه قرار بود این سریال در ۷۰ قسمت پخش شود، ولی به دلیل استقبال زیاد مردم، شبکه تلویزیونی مذکور، آن را به ۸۱ قسمت افزایش داد.

این سریال به شبکه های مختلف در سراسر جهان از جمله ژاپن، تایوان، هنگ کنگ، ویتنام، تایلند، سنگاپور، فیلیپین، مالزی و برونئی فروخته شد و در امریکا نیز از شبکه AZN به نمایش در آمد.

در سال ۱۳۷۸ این سریال از شبکه سه در ایران پخش شد و به سرعت تبدیل به یکی از سریال های پرطرفدار در بین مردم شد تا حدی که طبق گزارش خبرگزاری رویترز، محبوب ترین قسمت های سریال جومونگ بیش از ۹۰ درصد تماشاچی های ایرانی را به خود جذب کرد و دو بازیگر نقش اول این سریال یعنی سونگ ایل گوک و هان های جین در ایران به شهرت زیاد رسیدند و سونگ ایل گوگ به درجه سوپراستاری در ایران رسید.

دوبله فارسی این سریال با سرپرستی آقای علیرضا باشکندی انجام شد و در حالی که خودش صداپیشگی شخصیت جومونگ را برعهده داشت، خانم رزیتا یاراحمدی ، صداپیشگی شخصیت بانو سوسانو را انجام داد.

 

درباره نقشه‌های همسر بانو سوسانو در تهران بیشتر بدانید

یکی دو سال قبل سریالی کره ای از سیمای ایران به روی آنتن رفت که بازیگرانش از محبوبیت خاصی بین علاقمندان ایرانی برخوردار شدند. یکی از این بازیگران هان های جین بود که در نقش بانو سوسانو بین ایرانی ها طرفداران خاص خود را پیدا کرد و همواره نیز نامش بر سر زبان هاست.

بازیگری سرشناس در سینما و تلویزیون کره که در مصاف حساس دو تیم در روز چهارم مقدماتی جام جهانی ۲۰۱۸ بیشتر از قبل در تیررس اخبار قرار گرفت.

هان های جین با یکی از ستاره های سرشناس فوتبال تیم ملی کره به نام کی سون یئونگ ازدواج کرد. بازیکنی که بازوبند کاپیتانی تیمش را بربازو بسته و نامش بیشتر از قبل بر سر زبان ها افتاد و در حال حاضر نیز فوتبالش را در اروپا ادامه می دهد.

یئونگ که در بازی قبل برابر قطر با زدن گل سوم تیمش شادی گل مخصوصی از خود نشان داد و با دویدن به سمت جایگاه ویژه این گل را به بانو سوسانو که برای دیدن بازی به ورزشگاه آمده بود، تقدیم کرد در صدر اخبار و رسانه های کره ای قرار گرفت.

بیوگرافی سوسانو
بیوگرافی سوسانو

نکته جالب در خصوص بانو سوسانو و همسرش به محبوبیتی است که این بازیگر کره ای در میان علاقمندان سریال های تلویزیونی در ایران دارد، نکته ای که از چشم رسانه های این کشور دور نمانده و در مصاف حساس دو تیم در تهران سوژه خوبی به آنها برای مصاحبه با کاپیتان کره داد.

کی سون یئونگ که در تمام سال های گذشته در شکست های تیمش برابر ایران حضور داشته این بار در گفتگو با خبرگزاری دانگگو کره دست به افشاگری برنامه هایش در تهران زد و مدعی شد اگر در ورزشگاه آزادی بتواند دروازه ایران را باز کند شادی گل دیگری برای همسر محبوبش در بین طرفداران ایرانی از تلویزیون نشان خواهد داد.

یئونگ در این گفتگوی کوتاه با اشاره به شادی گل عجیب برابر قطر گفت: می دانستم همسرم از این گل من به وجد آمده به همین خاطر حرکتی که او خیلی دوست داشت را نشان دادم و الان هم امیدوارم بتوانم در تهران بار دیگر باعث شادی او و طرفداران کره شوم.

می خواهم از کشوری که می دانم همسرم طرفداران زیادی دارد با گلزنی و هموار کردن راه برتری تیم کشورم شادی گل ویژه ای برایش بفرستم».

در این میان سایر رسانه های مطرح کره نیز با پوشش دادن تصاویر حضور بانو سوسانو در رختکن کره بعد از برد برابر قطر و همچنین مراسم بدرقه کاروان کره به سمت تهران از تلاش های او برای بالا بردن روحیه همسر و سایر بازیکنان کره در راه شکست طلسم ناکامی ها برابر رقیب دیرینه خبر دادند.

زندگینامه هان های جین
زندگینامه هان های جین

عکس های سوسانو

بیوگرافی سوسانو
بیوگرافی سوسانو

 

عکس هان های جین در افسانه جومونگ
عکس هان های جین در افسانه جومونگ
سوسانو و جومونگ
سوسانو و جومونگ

 

سوسانو و جومونگ
سوسانو و جومونگ

 

 

عکس سوسانو و جومونگ
عکس سوسانو و جومونگ

 

هان های جین و سونگ ایل گوک
هان های جین و سونگ ایل گوک

 

عکس های هان های جین

عکس سوسانو و جومونگ
عکس سوسانو و جومونگ
عکس سوسانو و همسرش
عکس سوسانو و همسرش
عکس سوسانو و همسرش
عکس سوسانو و همسرش
عکس سوسانو و همسرش
عکس سوسانو و همسرش

 

امیدواریم که از پست زندگینامه هان های جین ( سوسانو)  در سایت مشاهیر تاریخ ما خوشتان آمده باشد. حتما نظرات ارزشمند خود را برای ما ارسال کنید.

ممکن است شما دوست داشته باشید

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.