نانسی عجرم متولد :  16.05.1983  که در اشرفیه لبنان متولد شد نانسی دارای یک برادر و یک خواهراست محل اقامت او دردوران مجردی درنیوشیلا لبنان بود.

نانسی عجرم به عنوان یکی از زیباترین خوانندگان زن عرب تنها ۸ سال داشت که کار خواندن را شروع می کند ,هنگامیکه که ۱۲ سال داشت در برنامه ای در تلویزیون به نام ستارگان آینده شرکت می کند
و به مدال طلا دست پیدا می کند .
نانسی از سن ۱۲ سالگی کار خود را با پخش آهنگ هاش از کانال نجوم المشتکبل به کمک مادر بزرگ خود که اوديت عجرم نام دارد و خود از خوانندگان پيشکسوت هستش شروع کرد.

بعد از آن او به طور جدی کار موسیقی را تحت نظر بهترین معلمان موسیقی دنبال می کند
و در سن ۱۸ سالگی به عنوان یک خواننده حرفه ای معروف می شود,
اولین آلبوم معروف او در سال ۱۹۹۸ به عنوان مشتاقلک (دلتنگ تو هستم )و دومین آلبوم در سال ۲۰۰۱ با نام شیل عیونک عنی (چشمانت را از من بردار )
منتشر شد ولیکن عامل اصلی موفقیت او آلبوم سومش با عنوان یا سلام در سال ۲۰۰۳ بود نانسی عجرم به عنوان بهترین خواننده عربی در سال ۲۰۰۳ شناخته شد.
آخرین آلبوم او آه و نص در سال ۲۰۰۴ منتشر شد.

نانسی عجرم خواننده ی موسیقی پاپ لبنانی که کوکا کولا سالها روی او سرمایه گذاری کرده است در تمام دنیا از جمله امریکا کنسرت میدهد و محصول منطقه ایست از خاور میانه.

نانسی دارای يک برادر و يک خواهر به نام نادين هستش که به گفته خودش بهترين دوست اوست!برای علاقه مندان به نانسی بايد بگم که قد نانسی ۱۶۸ cm و وزن او ۵۰ kg هست.نام پدر نانسی نبيل عجرم و نام مادرش ريواندا عجرم نام دارد.

نانسی عجرم به تازگی ترانه ای به نام « وحشانی یا مصر موت » ، که مربوط به کشور مصر است ، آماده کرده است. اما تاکنون ویدیو کلیپ این ترانه حاضر نشده است. به گفته ی خود نانسی عجرم ، به علت ظهور علائم بارداری در وی ، در این کلیپ او به طور کامل حضور پیدا نخواهد کرد و ممکن است فقط چهره اش در این کلیپ نمایش داده شود. همچنین این ترانه ، دومین ترانه ای است که نانسی عجرم آن را به کشور مصر اهدا کرده است.

مراسم ازدواج نانسی و فادی الهاشم در اوایل ماه سپتامبر و دور از چشم خبرنگاران و با حضور بستگان نزدیک برگزار شد.