تاریخ ما
گزیده‌ای از تاریخ و تمدن جهان باستان

معرفی سایت تخصصی مداحی

maddahi

ایام محرم و صفر ، ماه رمضان ، فاطمینه و سایر مراسم‌های مذهبی زمانی است که درخواست برای مداحی و روضه خوانی در تجمعات مذهبی از هر زمان دیگری بیشتر می‌شود. مداحی در واقع تشریح و توضیح شخصیت پیامبر، حضرت فاطمه و ائمه اطهار با آهنگی گوشنواز و اشعار زیبا است. همچنین بیان سختی‌هایی که بر ایشان وارد شده و رنج‌هایی که برای رسیدن به هدف متحمل شده اند.

اکثر سایت‌هایی که شما در فضای اینترنت شاهد آن هستید که به انتشار آثار مداحی می‌پردازند به صورت پراکنده این کار را انجام داده که خیلی مورد پسند کاربران نیست. به همین خاطر سایتی به نام مداحی راه اندازی شده تا پاسخگویی نیاز عزیزانی باشد که مداحی و مرثیه سرایی از مهم ترین دغدغه های آن هاست.

سایت مداحی با آدرس madahi.org یک مرجع کامل و تخصصی در زمینه دانلود مداحی و نوحه مخصوص ایام ماه محرم و صفر ، ماه رمضان ، شهادت چهارده معصوم و … می‌باشد.

سایت نوحه
سایت نوحه

مداحی جدید فارسی

مطالب خواندنی:

جدیدترین و آخرین مداحی های فارسی منتشر شده در این وبسایت به محض انتشار ، پست می‌شود. شما همچنین به مداحی‌های قدیمی هم دسترسی دارید و می‌توانید ناب ترین و ناشناخته ترین مداحی ها را هم در اختیار داشته باشید. همچنین این مداحی ها علاوه بر زبان فارسی به زبان‌های دیگر هم منتشر می‌شوند. انواع مداحی های محلی مازندرانی ، مداحی کردی ، مداحی ترکی و … .

کلیه آثار منتشر شده در این وبسایت با اجازه صاحب اثر صورت می‌گیرد. یعنی آثاری که توسط صاحبان آن به طور رایگان در اینترنت آپلود شده اند.

کلیه مداحی ها با کیفیت بالای ۳۲۰ و ۱۲۸ به همراه پخش آنلاین و متن مداحی قرار گرفته اند تا امکان رونوشت آن‌ها برای کاربران آسان شود.

تیتراژ های مذهبی

اگر به شنیدن تیتراژ های مذهبی علاقه دارید در سایت مداحی یک بخش مخصوص همین موضوع ساخته شده است. تیتراژها از جمله آثاری هستند که در ساخت آن‌ها دقت زیادی می‌شود و به همین خاطر اگر به دنبال آهنگ های مذهبی هستید، پیشنهاد ما این است که اول به تیتراژ های مذهبی سر بزنید. تیتراژ های مذهبی درباره موضوعات مختلفی نوشته شده و جزء آثار فاخر خواننده‌ها به حساب می‌آید.

کد پیشواز آهنگ های مذهبی

سایت مداحی آرشیو بزرگی از کدپیشواز و کد آوای انتظار آهنگ ها و نوحه‌های مذهبی است. این کد ها برای اپراتورهای ایرانسل و همراه اول قابل استفاده است. همچنین برای همه آهنگ های پیشواز ، پخش آنلاین هم در نظر گرفته شده است تا بتوانید پیش از فعال سازی آهنگ را گوش کنید.

ممکن است شما دوست داشته باشید

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.