تاریخ ما
گزیده‌ای از تاریخ و تمدن جهان باستان

معرفی معروف ترین خواننده‌های خارجی

همه ما یک تا چند خواننده مورد علاقه داریم که از گوش دادن به آثار آن ها لذت میبریم. اما در این میان خواننده های دیگری وجود دارند که به خاطر کیفیت بالای کارها و اجراهای شان جزء پرطرفدارترین و بهترین خواننده های جهان هستند. احتمالا اگر شما هم به دنبال دانلود آهنگ خارجی باشید، حتما نام آن ها را شنیده اید. پس تا انتهای این نوشته همراه ما باشید و حتما دیدگاه ارزشمند خود را در انتهای همین نوشته برای ما ارسال کنید.

مایکل جکسون

نامی آشنا که امکان ندارد کسی آن را نشنیده باشد. او را به واسطه آثار ماندگارش سلطان پاپ نامیده اند. او در ۲۹ اوت سال ۱۹۵۸ متولد شد و در ۲۵ ژوئن ۲۰۰۹ درگذشت. او علاوه بر خوانندگی ، ترانه سرا ، رقصنده ، تهیه کننده موسیقی ، طراح رقص و هنرپیشه هم بوده است. هنگامی که ۵ سال داشت وارد موسیقی شد و ۴۵ سال در این زمینه فعالیت کرد. نام او در کنار هنرمندان بزرگی مانند بیلتز و الویس پرسلی قرار گرفته است. او طی سال های فعالیت خود ۱۰ آلبوم منتشر کرد که ۵ تای آن ها جزء پرفروش ترین آلبوم های دنیاست. او در کنار تمام عناوینی که کسب کرده بود، عنوان نیکوکارترین ستاره پاپ را هم از آن خود کرده بود.

الویس پرسلی

مطالب خواندنی:

خواننده و هنرپیشه معروف آمریکایی است که به او لقب سلطان راک اند رول را داده اند. او در ۸ ژانویه سال ۱۹۳۵ متولد و در ۱۶ اوت ۱۹۷۷ از دنیا رفت. همواره از او به عنوان یکی از چهره های مهم هنری در قرن بیستم یاد می‎‌شود. آثار او حدود ۶۰۰ میلیون تا یک میلیارد دلار فروش داشته است و به همین خاطر نام وی در کنار هنرمندانی چون مایکل جکسون و بیلتز قرار گرفت. ترامپ در سال ۲۰۱۸ به او نشان افتخار آزادی رئیس جمهور را اهدا کرد.

آرتا فرانکلین

یکی از بزرگترین خواننده ها و اساتید آواز آمریکایی است که در ۲۵ مارس ۱۹۴۲ متولد و در ۱۶ اوت ۲۰۱۸ از دنیا رفت. او علاوه بر خوانندگی ، ترانه سرا نیز بود و در سبک‌های ریتم اند بلوز ، گاسپل ، سول و پاپ فعالیت می‌کرد. از جمله آثار وی می‌توان به ترانخ تو به من حس یک زن طبیعی را می‌دهی ، فکر کن و احترام اشاره کرد. بسیاری از موسیقیدان‌ها وی را بهترین خواننده تاریخ می‌دانند. او همچنین در امور حقوق مدنی هم فعالیت داشت. او طی سال‌های فعالیتش جوایز زیادی کسب کرد.

 

ممکن است شما دوست داشته باشید

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.