تاریخ ما
گزیده‌ای از تاریخ و تمدن جهان باستان

زندگینامه بهرام مشیری

بهرام مشیری، نویسنده ایرانی و سازنده برنامه های تلویزیونی در کانال پارس و اجرا کننده برنامه سرزمین جاوید است.

زندگینامه بهرام مشیری

بهرام مشیری، نویسنده ایرانی و سازنده برنامه های تلویزیونی در کانال پارس و اجرا کننده برنامه سرزمین جاوید است. این شبکه از سال ۲۰۰۲ میلادی شروع شده و به مواردی مثل دین ، تاریخ و ادبیات می‌پردازد. بهرام مشیری نیز در رادیوهای فارسی سخن در آمریکا مربوط به ایران و تاریخ ایران و علت های کم توجهی به ایران باستان و کنونی گفت و گو می کند.بهرام مشیری در سال ۱۳۲۶ چشم به جهان گشوده. پدرش، عزت الله مشیری اصالتا روستای دُر (از توابع گلپایگان) و مادرش بیبی گوهرتاج (دختر میرزا حسین خان انتظام الملک) از ایل بختیاری است. این نویسنده ایرانی بعد از گرفتن دیپلم در گلپایگان، در زمان محمد رضا پهلوی، به دانشکده افسری ارتش رفت. بعد از اتمام کالج، در ارتش خدمت کرد ، در سال ۱۹۷۴ میلادی، به آمریکا مهاجرت کرد. مشیری که جزو مشاهیر ادبیات ایران است  مدرک فوق لیسانس در علم مواد و مهندسی شیمی از کالج کاتولیک آمریکا دارد.

زندگینامه بهرام مشیری

انتقاد کردن کتاب الهی قرآن کریم

سخنان بهرام مشیری درباره “قرآن کریم” بسیار نا آگاهانه و از روی نیت دشمنی می باشد که معلوم نیست ایشان به چه سبب با این دین آسمانی که بنا بر گفته صریح دیگر ادیان آسمانی آخرین دین و کامل ترین از سوی خداوند رحمان و رحیم است،وی در اکثر مواقع با سوء نظر و دیدگاه صرف مبارزاتی درباره آیات قرآن کریم و همچنین احادیث اظهار نظر نموده و بدون آنکه درباره ادعای خود مدرک و سندی معتبر ارائه دهد تنها گوشه ای از مطالب دلخواه را برگزیده و به خورد بیننده می دهد!

البته منابع خوبی در دنیای اینترنت وجود دارد که تمام به روشی حرف های بهرام مشیری این نویسنده در ارتباط با قرآن و مسائل مربوط به ان را درست  نمی داند ،جزو این منابع وب سایت جناب”مصطفی حسینی طباطبایی” می باشد،این ادم در مورد حرف های بهرام مشیری سخن می گوید و تک به تک حرف های این نویسنده ایرانی در ارتباط با قرآن و احادیث را به چالش می کشند.

زندگینامه بهرام مشیری

اثار این نویسنده

کتاب اثر تازه ایشان با اسم: «نقدی بر چاپ‎های انتقادی شاهنامه و تصحیحی جدید از داستان رستم و سهراب»در حال چاپ است. این اثر از کتابخانه او، انتقادی است بر کتاب شاهنامه ماکان، چاپ مول، چاپ مسکو و چاپ آقای خالقی مطلق.او در یکی از اثر های خود به اسم از آتن تا هیروشیما، به فیزیک اتمی و اتفاقات وارده در هیروشیما و ناکازاکی می‌پردازد.مرسی که تا پایان این مطلب یعنی بیوگرافی بهرام مشیری با سایت ماندگار تاریخ ما همراه بودید.

منبع ویکی‌پدیا چرا ما هستیم
ممکن است شما دوست داشته باشید

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.