تاریخ ما
گزیده‌ای از تاریخ و تمدن جهان باستان

زندگینامه عباس غزالی

عباس غزالی متولد چهارده بهمن سال 1363 در تهران است. هنرپیشه یا بازیگر معروف سینما و تئاتر ایرانی است. این هنرپیشه مدرک دیپلم ادبیات و علوم انسانی دارد.

زندگینامه عباس غزالی

عباس غزالی متولد چهارده بهمن سال ۱۳۶۳ در تهران است. هنرپیشه یا بازیگر معروف سینما و تئاتر ایرانی است. این هنرپیشه مدرک دیپلم ادبیات و علوم انسانی دارد. و اغلب بدلیل بودنش در سریال وضعیت سفید و ایفای نقش در نقش بهروز معروف شد. گفته های خودش در مصاحبه:در زمان خردسالی، واقعا حسابی شر بودم.به اندازه ای که فا میل ها از دست من به واقعا عصبانی می شدند. به یاد میارم همیشه با وسیله های خانه بازی می کردم و بدلیل من هیچ یک از لوازم تزیینی خانه ما درست نبود.ما خانواده تقریبا شلوغی داریم.در این سال های اخیر به دنیا آمدن خواهرزاده هایم زندگی ما را تازه تر شده. بودن نوه ها برای مادرم هم بسیار لذت بخش است و به نوعی او سرش با آنها گرم می شود.

زندگینامه عباس غزالی

تبدیل شدن به بازیگر معروف سینما

وقتی که دانش آموز دوره ابتدایی بود به دست یک آگهی عللاقه مند به بازیگری شد و در اینده تبدیل به بازیگر معروف سینما شد؛ او از میان ۱۵۰ نفر اول جز ۳۰ نفر برتر انتخاب شد و در اخر بعد از تست های سخت در میان ۱۰ نفر جهت ایفایی نقش در تئاتر گزینش شد.در سال ۱۳۷۷ هنگامی ۱۴ ساله بود در سریال انتظار سرخ به قاب تلویزیون وارد شد، اما معروفیتش در سال ۱۳۹۰ با سریال وضعیت سفید با نقش بهروز به اوج خود رسید و تبدیل به هنرپیشه ای مشهور شد.

عباس غزالی در سال ۹۴ با همسرش وصلت کرد، حطاب میکند همسرش هم در شاخه دیگری از هنر قدم بر می داند و معمار هستند، از این اتفاق احساس خوبی دارم.مرسی که تاپایان این بیوگرافی با سایت ماندگار تاریخ ما همراه بودید.

منبع ویکی‌پدیا فتوکده
ممکن است شما دوست داشته باشید

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.