تاریخ ما
گزیده‌ای از تاریخ و تمدن جهان باستان

زندگینامه محسن یگانه

محسن یگانه در 23 اردیبهشت سال 1364 در گنبد کاوس به دنیا امد. خواننده ایرانی در سبک پاپ هست.

زندگینامه محسن یگانه

محسن یگانه در ۲۳ اردیبهشت سال ۱۳۶۴ در گنبد کاوس به دنیا امد. خواننده ایرانی در سبک پاپ هست.محسن یگانه در رشته مهندسی صنایع گرایش تولید صنعتی   درکالج آزاد تهران واحد جنوب درس می خواند. لیکن بعد از طی کردن شش ترم بخاطراینکه وقت خود را بیشتر در موزیک می گذاشت، از ادامه درس خواند کنار کشید.وی پسر یکی مانده به آخر خانواده است و دو خواهر بزرگترش به ترتیب پزشک و دندان‌پزشک هستند. او پسر یکی از شهدای جنگ ایران و عراق، محمدرضا یگانه است و مادرش معلم دانشگاه است.

زندگینامه محسن یگانه

محسن یگانه موزیک را با یک گیتار اغاز کرد.این خواننده بزرگ با شنیدن یکی از اهنگ های بی کلام شادمهر عقیلی علاقه مند به موزیک شد. و حس عجیبی نسبت به موزیک در حال حاظر «پاپ» دری او پیدا شد. و با انگیزه بیشتر که در او پدید امده بود به سرعت یادگیری ساز گیتار وارد عمل شد. وی بدون اینکه استادی را اتخاذ کند شروع  به گیتار زدن در موزیک کرد لیکن در همان اغاز این شغل با مشکلات زیادی مواجه شد.

مخالفت خانواده بخاطر رویداد های خانوادگی و بخاطر اینکه او مغز بسیار زرنگی داشت و بدلیل میزان بالای علمی بیشتر علاقه به ادامه درس خواندن او را داشتند و سلل شده بود موقعیتی جهت آموزش ساز گیتار تحت نظر استادان مختلف را نتواند داشته باشد، لیکن این جریانات سبب متوقف شدن کار او نشد و محسن یگانه این خواننده بزرگ با تلاشی بسیار به زدن گیتار ادامه داد تا جایی که در نوازندگی به درجعه ای رسید که می توانست خود این ساز را تعلیم دهد.

اهل موزیک در فضای دانشگاهی و پزشکی

محسن یگانه به صورتی به موزیک امد و آهنگساز و ترانه‌ سرا و خواننده پاپ شده که در خانواده‌ اش هیچکس  به موسیقی علاقه ای نشان نمی داد. وی که در زمان کودکی و خردسالی علاقه مثال زدنی به نمایش و کارهای هنری داشت، مدت ها بعد به موسیقی جذب شد. فاقد آنکه کسی باشد که در خانواده او را تشویق به این عرصه کند.ولی حالا او توانسته در خانواده‌اش و در این عرصه نظر ها را به خود جلب کند.

زندگینامه محسن یگانه

جوایز و افتخارات محسن یگانه را با هم برسی میکنم در سایت ماندگار تاریخ ما

وی توانسته برنده تندیس بهترین اجرای زندهٔ موسیقی پاپ، قسمت کارشناسی (مشترکاً «احسان خواجه امیری» و «محسن یگانه»)، از نخستین جشنوارهٔ سالانهٔ موسیقی ما، در سال ۱۳۹۱

کسب تندیس سالن تئاتر نوکیا لس آنجلس (Nokia Theatre L.A. Live) و ثبت نام او به عنوان یکی از مشاهیر این تالار

برندهٔ تندیس بهترین ترانه‌ ساز (Songwriter) از دومین مراسم جایزهٔ ترانهٔ افشین یداللهی در سال ۱۳۹۷

زندگینامه محسن یگانه

زندگی هنری

او نخستین اهنگ خود را به همراه محسن چاوشی با عنوان نشکن دلمو با ترانه‌ سرایی و آهنگسازی خود محسن و تنظیمی از محسن چاوشی وارد بازار کرد. آلبوم نخست او با عنوان سال کبیسه به طرز زیر زمینی انتشار پیدا کرد. پس از این آلبوم او کار خود را با ارائه تک‌ آهنگ دنبال کرد.

زندگینامه محسن یگانه

او مدت های بعد به عنوان خواننده غیرمجاز مشهور شد که بعد از زمانی کودتاه مدت با گرفتن  مجوز کار خود را شروع کرد. بعد از مشکلات زیاد اخر سر در ۱۷ تیر ۱۳۸۷ آلبوم نفس‌ های بی هدف را وارد بازار کرد. آلبومی که عده ای آن را بخاطر دارا بودن ۷ اهنگ تکراری، مانع موفقیت این ادم می‌دانستند. به هر حال آلبوم فروش بسزایی داشت. مرسی که تا پایان بیوگرافی محسن یگانه با ما همراه بودید.

منبع ویکی‌پدیا بیتوته
ممکن است شما دوست داشته باشید

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.