تاریخ ما
گزیده‌ای از تاریخ و تمدن جهان باستان

بیوگرافی زانیار خسروی

xaniar khosravi

سیروان خسروی و زانیار خسروی دو چهره موفق در موسیقی ایران هستند که به خاطر سبک کاری متفاوت خود طرفداران متفاوتی را هم به سمت و سوی خود جذب کرده اند. نام این دو را عموما در کنار هم می‌شنویم. اما در این پست قصد داریم تا شما را با بیوگرافی زانیار خسروی بیشتر آشنا کنیم . در این نوشته سعی می‌کنیم تا به تمام جنبه های زندگی شخصی و کاری این خواننده خوش صدا بپردازیم. پس تا انتهای این نوشته با ما همراه باشید.

کودکی و نوجوانی در بیوگرافی زانیار خسروی

زانیار در دومین روز از ماه اردیبهشت سال ۱۳۶۴ خورشیدی در تهران به دنیا آمده است. او علاوه بر خوانندگی یک تنظیم کننده ، ترانه سرا و آهنگساز هم هست. مادر او اهل سنندج و پدرش اهل کرمانشاه است. او و برادر بزرگش سیروان از همان دوره کودکی پیگیر موسیقی بودند و تئوری آن را یاد گرفتند. زانیار علاوه بر این که در موسیقی فعال بود به سمت و سوی فوتبال رفت و در تیم تهران الف بازی می‌کرد. پدر او وکیل بود به همین خاطر او هم در رشته حقوق به تحصیل پرداخت .

زندگی حرفه ای زانیار

او پس از آن که تحصیلات دانشگاهی خود را به اتمام رساند ، اولین ترانه خود را برای آلبوم برادرش سیروان نوشت. در سال ۱۳۸۷ به طور مستقل آهنگ خود را منتشر کرد که در این آهنگ خواننده هم بود. این آهنگ که موزیک ویدئو هم داشت را مگس نامید که بسیار مورد استقبال قرار گرفت. سپس در همان سال ۸۷ با یک آهنگ دیگر به نام ریسک به شهرت زیادی رسید.

او در ۱۱ اسفند سال ۱۳۹۲ خورشیدی توانست پس از ۴ سال تلاش برای اخذ مجوز ، اجازه فعالیت و  انتشار آلبوم را به دست آورد. این آلبوم ۲۸ نام داشت.

مطالب خواندنی:

او همچنین تجربه بازی در فیلم سینمایی هم داشت. از جمله فیلم سینمایی کاج ها در سال ۱۳۹۰.

xaniar khosravi

نکاتی از زندگی شخصی او

زانیار با همکلاسی دانشگاهی خود به نام آرنیکا صادقی ازدواج کرد. آرنیکا در سال ۱۳۶۵ متولد شده است و رشته او گرافیک است.

در ادامه بیوگرافی زانیار خسروی باید بگوییم که او  در یکی از مصاحبه های خود گفته است که به جزیره کیش و جاده چالوس علاقه زیادی دارد. او علاوه بر خوانندگی و تنظیم کننده به عنوان مدل در تبلیغات هم شرکت دارد.

او همچنین در یکی از مصاحبه های خود گفته است که هیچ کسی در ابتدا با هدف کسب درآمد وارد موسیقی نمی‌شود. اما پس از مدتی فعالیت متوجه می‌شود که به خاطر انتشار کلیپ اجازه کنسرت ندارد و به همین خاطر نمی‌تواند درآمدی کسب کند و این می‌شود که من خواننده متوجه میشوم که در این راه فقط هزینه کرده ام و نمی‌توانم در این زمینه درآمد کسب کنم. در این میان برخی به اجرا در مراسم ها روی می‌آوردند اما این کار با روحیه بسیاری از افراد سازگار نیست.

ممکن است شما دوست داشته باشید

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.