تاریخ ما
گزیده‌ای از تاریخ و تمدن جهان باستان

بیوگرافی میثم ابراهیمی

meysam ebrahimi

امروز در این نوشتار قصد داریم تا بیوگرافی خواننده خوش صدا و جوان ایرانی ، میثم ابراهیمی را به شما عرضه کنیم. پس تا انتهای این نوشتار با ما همراه باشید.

میثم ابراهیمی در هشتمین روز از ماه شهریور در سال ۱۳۶۴ خورشیدی در تهران به دنیا آمده است. مانند تعداد زیادی از خواننده‌های دیگر کشورمان ، او هم در دوران کودکی در قرائت قرآن فعالیت داشته است و این حوزه را به طور جدی در پی گرفته بود. پدر او به همراه سید محمد علوی ، هنگامی که میثم کمی بزرگتر شده بود، این عرصه را برای او فراهم آوردند تا بتواند موسیقی هم بیاموزد.

او در مدرسه علاوه بر قرائت قرآن در سرودها و گروه‌های تواشیح و مداحی‌ها هم شرکت می‌کرد. به گفته خود او در آن زمان‌ها خیلی به موسیقی بها داده نمی‌شد و کلاس‌های موسیقی به صورتی که امروزه رواج است، بین مردم جذابیت نداشت.

شروع فعالیت در موسیقی در بیوگرافی میثم ابراهیمی

او در سنین نوجوانی بود که در روزهای ماه محرم در هیات‌ها به مداحی می‌پرداخت. مدتی گذشت و او متوجه علاقه و استعداد خود در زمینه موسیقی شد. به همین خاطر سعی کرد که این علاقه را پی گرفته و در ادامه با آهنگسازانی مانند مهدی گورنگی ، آرش ملک، فرزاد خردمند، محمدرضا چراغعلی و چند تن دیگر آشنا شد.

پدر و مادر او در زمینه موسیقی حامی او بودند اما پدرش همیشه به او گوشزد می‌کرد که به خوانندگی به عنوان یک شغل تکیه نکرده و درس خود را پیگیر باشد.

مطالب خواندنی:

او اولین اثر خود به نام وطن را هنگامی که فقط ۱۹ سال داشت منتشر کرد که با بازتاب خوبی روبرو شد. اما فعالیت حرفه ای او از سال ۱۳۸۵ شروع شد.

meysam ebrahimi

سبک‌های متفاوت میثم ابراهیمی

خود میثم اظهار کرده است که بیشتر به آهنگ‌های غمگین علاقه دارد اما از آنجایی که مردم علاقه زیادی به آهنگ های شاد دارند، به همین خاطر آثار شاد هم می‌خواند. و این دلیل تغییر های ناگهانی او در آهنگ هایش است. او عقیده دارد که عقیده مردم و سلیقه آن ها مهم ترین چیز است و او به عنوان یک خواننده وظیفه دارد که به این سلیقه احترام بگذارد و به آن ها پاسخ دهد.

نکات زندگی خصوصی او

او در میان تمام رنگ ها به سفید علاقه  زیادی دارد. غذای مورد علاقه او قرمه سبزی است به طوری که اگر کاملا سیر هم باشد، باز هم دوست دارد که قرمه سبزی را بخورد.

در ادامه بیوگرافی میثم ابراهیمی باید بگوییم که او گفته که صبر عامل موفقیت اوست. فعالیت از سال ۱۳۸۵ و تلاش او برای به ثمر نشستن کارهایی که کرده عاملی بوده که او را به موفقیت رسانده است. او سعی خود را دارد تا آثارش را در چارچوب قوانین انجام داده و آهنگ های با محتوا بخواند.

ممکن است شما دوست داشته باشید

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.