تاریخ ما
گزیده‌ای از تاریخ و تمدن جهان باستان

زندگینامه بهروز افخمی

بهروز افخمی در تاریخ 3 ابان سال 1335 در شهر بزرگ تهران به دنیا امد. کارگردان و فلیمنامه نویس و نویسنده سرشناس ایرانی است.

زندگینامه بهروز افخمی

بهروز افخمی در تاریخ ۳ ابان سال ۱۳۳۵ در شهر بزرگ تهران به دنیا امد. کارگردان و فلیمنامه نویس و نویسنده سرشناس ایرانی است. این فلینامه نویس معروف نماینده اصلاح طلب مردم شهر خودش در ششمین دوره مجلس شورای اسلامی بوده‌ است. این نویسنده معروف نیز در نتیجه گیری نشریه نقد سینما از ۵۵ فیلم‌ شناس ایرانی در سال ۱۳۸۱، جزو از ده کارگردان برتر تاریخ سینمای ایران گزیده شده.این فلیمنامه نویس معروف فارغ‌التحصیل تدوین از دانشگاه با رتبه بالا تلویزیون و سینما است. او کارهای هنری را با بناکردن فیلم‌های کوتاه شروع کرد. او سینمای پیشرفته را برای دفعه اول با اثر «زیر باران» به کارگردانی سیف‌ الله داد به عنوان رئیس فیلمبرداری تجربه کرد. از نادر کارهای او تدریس سینما، بودن در شورای هنرستان روایت فتح و نمایندگی در مجلس ششم شورای اسلامی بوده است.

زندگینامه بهروز افخمی

 

اجرا کننده برنامه هفت توسط این نویسنده

در شهریورماه ۹۴، رسانه‌ها خطاب کردند که دوباره برنامه «هفت» با اجرا و سردبیری این فلینامه نویس به زودی از شبکه سه سیما انتشار داده می شود. این نویسنده در سری جدید هفت هدفش رضایت مردم و مسئولین تلویزیون بوده است و در این رابطه خطاب می کند: «تلاش می کنم برنامه‌ها و ایده هایی را که به دنبال پیاده کردن آن هستم از راه رسانه‌ ای مثل تلویزیون به مردم اطلاع بدمم و به نظرم می‌توان در این موضوع موفق بود و به دنبال این هستم که مسئولین تلویزیون و مخاطبان را راضی سازم.»

زندگینامه بهروز افخمی

افخمی که می خواهد ساخت فیلم آینده خود که درباره جنگی با نام «خمسه خمسه» است را در زمستان انتشار دهد، طبق گمانه زنی‌ها تا سال آینده با برنامه «هفت» همکاری خواهد داشت و پس از آن که مشغول ساخت فیلم خود خواهد شد، شرایطی جدید برای این برنامه پیش خواهد آمد.مرسی که تا پایان بیوگرافی بهروز افخمی با سایت ماندگار تاریخ ما همراه بودید.

منبع ویکی‌پدیا راسخون
ممکن است شما دوست داشته باشید

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.