تاریخ ما
گزیده‌ای از تاریخ و تمدن جهان باستان

زندگینامه سیاوش الموتی

سیاوش الموتی مخترع امریکایی -ایرانی هست که به دلیل ساختن کد بلوک فضا-وقت به معروفیت رسیده است.

زندگینامه سیاوش الموتی

سیاوش الموتی مخترع امریکایی -ایرانی هست که به دلیل ساختن کد بلوک فضا-وقت به معروفیت رسیده است. اختراع او در سال ۱۹۹۷ به همراه وحید تارخ ثبت شد. کد الموتی دو آنتن انتقال بلوک کد فضا-زمان است و در استانداردهای مختلفی ساخته شده‌است.او ابتدا در شرکت‌های اینتل در گروه موبایل وایرلس CTO کار می‌کرد و از مارس ۲۰۱۰ مدیر گروه R&D در اپراتور موبایل وودافون شده‌است.در ۲۰۰۲، انجمن ارتباطات IEEE او را به عنوان نویسنده یکی از ۵۷ مقاله مهم تمام تراکنش‌هایش در ۵۰ سال گذشته دانست.

زندگینامه سیاوش الموتی

مطالب خواندنی:

او در گروه موبیلیتی و هدایت تکنولوژی اینتل مسئول تمام استانداردهای محصولات دارای نقشه راه بوده‌است؛ این شامل فروم وایمکس، IEEE 802.16، ۳GPP، OMA، WiFi و IEEE 802.11 می‌شود.سیاوش الموتی کارشناسی و کارشناسی‌ارشد خود را در سال‌های ۱۹۸۹ و ۱۹۹۱ در رشته مهندسی برق از دانشگاه بریتیش کلمبیا (در ونکوور کانادا) گرفته‌است.

زندگینامه سیاوش الموتی

در بیوگرافی سیاوش الموتی می خوانیم: بیشتر از ۲۰ حق طراحی در حرفه های کاربردی ارتباطات بدون‌ سیم و ساختن سیستم‌ های بی سیم دارد. او نشریه هایی و مقاله های بسیاری در سال های قبل در محفل IEEE و شرکت های گوناگون داشته که مشتریان تخصصی زیادی در سطح داخل آمریکا و نیز جهانی داشته‌ اند.
منبع ویکی‌پدیا راسخون
ممکن است شما دوست داشته باشید

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.