تاریخ ما
گزیده‌ای از تاریخ و تمدن جهان باستان

زندگینامه علی اکبر رائفی پور

با زندگینامه علی‌اکبر رائفی‌پور بیشتر اشنا شوید

بیوگرافی علی اکبر رائفی پور و همسرش

در این بخش بیوگرافی علی اکبر رائفی پور را مرور می کنیم. علی اکبر رائفی پور متولد مشهد است و بزرگ شده تهران است. او از دوران نوجوانی وارد دنیای فرهنگی مذهبی شده و تاکنون با سخنرانی ها و نظریه پردازی های خود طرفداران و دنبال کنندگان زیادی پیدا کرده، در ادامه این مطلب به طور کامل با علی اکبر رائفی پور در بخش مشاهیر تاریخ ما آشنا خواهیم شد. با پارس ناز همراه باشید.

 

علی اکبر رائفی پور کیست؟

او متولد اردیبهشت ماه سال ۱۳۶۳ می باشد، متولد مشهد است و در شهر آرا تهران بزرگ شده است. پدرش ارتشی بوده و دایی او از شهدای دفاع مقدس می باشد. رائفی پور از دوران نوجوانی وارد دنیای فرهنگی مذهبی شده و حالا یکی از شخصیت های جنجالی خصوصا در فضای مجازی می باشد.

بعد از کسب مدرک دیپلم وارد دانشگاه آزاد می شود و در رشته حسابداری به تحصیل می پردازد. او در دوران دانشجویی اغلب در بحث ها شرکت می کرد و در مسافرت های دانشجویی به سر می برد و این موارد باعث می شود تا زمان اخذ مدرک دانشگاهی او کمی طول بکشد.

رائفی پور از زبان خودش

 

علی اکبر رائفی پور هستم، پژوهشگر عرصه آخرالزمان و صهیونیزم در حوزه رسانه و مسائلی که به هر حال به هرکدام از این موارد مرتبط باشد حضور دارم. دانشگاه تدریس می کنم و پژوهشگاهی داریم تحت عنوان مصاف در آنجا مشغول به کار هستیم.

 

علی اکبر رائفی پور نظریه پرداز خوب و سخنران زبده؟

او سخنران و نظریه پرداز است، طرفداران زیادی دارد اما به همان اندازه هم مخالفانی دارد که نظریه های او را با مدارک و منطق شان زیر سوال می برند. علی اکبر رائفی پور سخنران زبده ای است و حافظه خوبی دارد. خوش بیان است و حرف هایی که می زند به دل همه می نشیند، او حالا صاحب امتیاز جنبش مصاف ایرانیان می باشد.

ازدواج و همسر علی اکبر رائفی پور

او ازدواج کرده و متاهل است اما اطلاعاتی از زندگی مشترک او در دسترس نمی باشد.

علی اکبر رائفی پور از کجا شروع کرد؟

او از دوره دبیرستان شروع به نوشتن می کند. نوشته های او در سروش نوجوانان چاپ می شود. در سال ۱۳۷۵ هیئتی به نام هیئت منتظران مهدی را تاسیس می کند که سید محمد سادات اخوی مجری مشهور برنامه های مذهبی هم در کنار او به فعالیت می پردازد و آنها در همان هیئت مداحی و سنخرانی می کردند.

او از همان دوران شروع به سنخرانی و مداحی کرد و از طریقی تریبونی که داشت شروع به بیان نظریه های خود کرد. وجه تمایز هیئت او عدم تفکیک جنسیتی در جلسات بود و همچنین مرکزیت بحث های آنها همیشه روی تفکر مهدویت گردش داشته است. شایعاتی می گویند او بعد از تشکیل این هیئتی مدتی بازداشت شده است.

 

تاسیس جنبش مصاف ایرانیان

علی اکبر رائفی پور بعد از تاسیس هیئت منتظران ظهور پژوهشکده مصاف را تاسیس می کند. سازمان تبلیغات اسلامی و بخش فرهنگی هنری شهرداری تهران به آنها برای گسترش پژوهشکده شان کمک می کنند آقای رائفی پور در این پژوهشکده سخنرانی های متعدد و منظمی داشت که باعث شد فیلم های ضبط شده از او به دست جوانان و نوجوانان برسد.

مخالفت با روحانی تلگرامی

او در یکی از نقدهای خود خطاب به روحانیِ تلگرامی (حسن آقامیری) که مدت زیادی است خلع لباس شده گفت: آیا می شود که کاسه داغ تر از آش شویم و از خدا هم جلو بزنیم؟ بگوییم خدایا ما از تو مهربان تریم! اینها بهانه ای است برای مقابله با استکبار ستیزی، مقابله با کسانی که در مقابل خدا طغیان کرده و ایستاده اند.

مخالفان رائفی پور چه می گویند؟

مخالفان او اغلب با زبانی تند به رائفی پور می تازند. آنها یکسری از نظریه پردازی ها و فرضیه های او را هدف قرار داده اند و با تکیه بر آن سعی در سرکوب رائفی پور دارند. اما نکته اینجاست که: نظریه و فرضیه، یعنی (نظریه و فرضیه!) نه یک حقیقت غیر قابل انکار! هر مخترع و نظریه پردازی در تمام جهان ممکن است جایی اشتباه کند و این نوع انتقاد صحیح نیست.

اینستاگرام علی اکبر رائفی پور aliakbarraefipour.ir@

او نزدیک به یک میلیون دنبال کننده در شبکه اجتماعی اینستاگرام دارد و تاکنون نزدیک به ۱۵۰۰ پست در صفحه رسمی خود به اشتراک گذاشته است.

منبع photokade wikipedia
ممکن است شما دوست داشته باشید
28 نظرات
  1. امیر می گوید

    چرا چرت و پرت می‌نویسید برادر من بیشتر حرفاتون اشتباه بود

    1. مهدی می گوید

      واقعا متاسفم برای نویسنده این متن ،ما عادت داریم وقتی یه فرد حق گو و موفق رو میبینیم بدون اینکه حتی تحقیق درستی در موردش بکنیم شروع به تخریبش میکنیم، ۹۰درصد منتقدین استاد حتی یه سخنرانیشم گوش ندادن

  2. مرید استاد رائفی پور می گوید

    اصلا به این اراجیف توجه نکنید این جناب مثل خود شیطان یه ذره از حق یه ذره از باطل گرفته قاطی کرده تا نتونید ازهم تشخیصشون بدید استاد رو از زبان خود استاد بشناسید چرایکی از علما تاحالا بر علیهش حرفی نزده حرفاشو تکذیب نکرده اکثر سخنرانیاش تو دانشگاه های تاپ کشوره اگر حرفاش کذبه مگه یه آدم دانا و تحصیل کرده پیدا نمیشه تواون دانشگاه ها بلند بشه بگه حرفت غلطه؟اونا همه احمقن شما خوبید باشه…
    استاد بد .استاد دروغ گو…تو که مردی تو که دانایی وجدانتو به چی فروختی انسانیتتو به چی فروختی که دروغ میگی ما مسلمونیم حق گفتن دروغ در مورد یه کافر رو هم نداریم استادکه هرچی نباشه مسلمونه.شرافتتو به چی فروختی من که کلی از ارادتم به ائمه رو به استاد مدیونم زندگیم تغییر کرده خدا از شرامثال شما حفظش کنه

    1. دنبال کننده واقعیت می گوید

      مرید جان حرفهای تو هم درست، حرف های نویسنده هم درست.
      من اومده بودم ببینم که مدرک تحصیلی این بنده ی خدا به اصطلاح استاد چیه که از آخر هم دقیق نفهمیدم. میشه تو یه مردنگی کنی حقیقت رو بگی که مدرک تحصیلی ایشون چیه که اینطور دقیق و حرفه ای راجع به هر موضوعی صاحب نظر هستند.

      1. Ghdhfshbg می گوید

        شما نخوری بهتره

      2. gh.a.m می گوید

        سلام مدرک ایشون فوق لیسانس اقتصاد است ولی واقعا چرا دنبال مدرکید …… چقدر ما مدرک دار دکترای بی خاصیت به معنای واقعی کلمه داریم شما نگاه کن چی میگه نه کی میگه

      3. محمد می گوید

        مدرک شعور و فهم نمیاره دوست عزیز همه چیز به مدرک نیست چون اگه به مدرک بود ایران بهشت بود.خیلی ها دکترای اقتصاد و… و برای مدرکشون ۱۷سال درس خوانده تو خارج کشور مدرک گرفته ولی چه اتفاقی افتاد . مدرک مهمه ولی همه چیز نیست.رضا خان هم شاه کشور بود مدرکش چی بود؟؟؟؟

      4. سحر می گوید

        ایشون فوق لیسانس جامعه شناسی دارن.

        1. سحر می گوید

          بارها گفتن فوق لیسانس جامعه شماسی دارن.
          مطالعات میان رشته ای ایشون زیاده.
          در مورد هر موضوعی هم بخوان تحقیق گروه تشکیل میدن که گروهاشون متشکل از محققین و اساتید دانشگاه هست اینا رو خودشون در بعضی سخنرانیاشون گفتن

      5. Z.a می گوید

        تحصیلات دانشگاهی ایشان در رشته حسابداری است ولی در زمینه های زیادی خودشان و با تیم جامع” مصاف ایرانیانشون” تحقیق و بررسی کردند

    2. javad می گوید

      برو چهار تا کلیپ هاشون رو درباره امام زمان ببین بعد بیا اینطوری حرف…….بزن.حتما کلیپ ویژگی های شیطان و جاهلیت مدرن رو ببین…….
      خلاصه حداقل می تونه حرفش رو راحت بزنه مثل خیلی از ما ها که نیست با درد جامعه سکوت کنه……..

  3. a.s می گوید

    بابا این حرف های مفت و خلاف حقیقت را از کجاتون در آوردید یا تحقیق نکردها و چشم و گوش بسته این هارا نوشتید یا … بروید خدا عقل تان بدهد کم کمش فقط یکی از سخنرانی ایشون زا کامل کوش میدادید این مطالب واقا تقیر می کرد.

  4. سونیا می گوید

    بیشتر حرف هاتون اشتباه بود یعنی تهمت بود که امیدوارم خدا ببخشه شما هایییییییی رو که تهمت میزنین . ایشون بارها گفتن تو سخنرانی هاشون گفتن که لیسانس حسابداری دارن ولی بعضی ها ایشون رو دکتر صدا می زنن یعنی دیگه باید به چه زبونی میگفت که من لیسانس دارم که مردم بفهمن . ایشون رو خدا حفظ کنه که خیلی ها رو از جمله خودم رو از گمراهی نجات دادن .. بابا ایشونم ادمه انتظار ندارین که معصوم باشه … اگه میخواین واقعا ایشون رو بشناسین همه سخنرانی هاشو گوش بدین … خودش گفته که من کسایی رو ک غیبتم رو میکنن می بخشم اما کسایی رو که ب من تهمت میزنن رو نه!!!!!

  5. ramtin می گوید

    برای کسی که سخن رانی هاس این مرد رو دنبال میکنه کاملا مشخصه شما از نوشتن این مطالب آمیخته به دروغ هدفی جز تخریب نداشتید حیف که روی شما اسم انسان گزاشته بشه

  6. محمد می گوید

    آقا چرا حرفایی که خلاف واقع است رو میگذاری جوری مطلب نوشته شده انگار که تا حالا یه کار درست نداشتند بهتره نقاط مثبت ایشون رو هم بگید

  7. Ali می گوید

    ی نفر فعلا زمین رو از لوس وجود این گرامی پاک کنه
    تا بعد بشینیم ببینیم چه میشه کرد.

  8. ممد می گوید

    من چندتا سایت رو دیدم همه همین بود جمله بندی هاش همین بود

  9. سینا می گوید

    اکثر مطالبی که در مورد ایشون اینجا نوشته شده کذب یا سو,برداشت هست که حاصل تقطیع سخنان ایشون هست

  10. هادی می گوید

    این زندگینامه بود که گذاشتید یا اتهام نامه یا تخریب نامه؟

  11. بهنام می گوید

    ازون بالا تا پایین متن سراسر چرت و پرت و اطلاعات اشتباه بود..
    پر از تناقض و پر از مطالب تکراری..
    این نشون میده نویسنده این متن کوچکترین اطلاعاتی راجع به رائفی پور نداره..
    فقط یه چیزی شنیده..
    یه جا گفته متولد مشهد
    یه جا گفته متولد محله زینبیه تهرانپارس!
    و سایر تناقضات دیگر

  12. حسین می گوید

    واقعا چه ملت بدبختی هستیم که باز میشینیم پای سحرانی همچین آدمای متوهمی….

    1. سینا می گوید

      از سوی جماعتی که فاقد سواد و معلومات هستند این شخص رائفی پور فردی استاد خطاب می شود برای جامعه عقب مانده ما باید تاسف خورد که چنین افراد خودشیفته و بیسواد جولان می دهند

    2. ۵۴ف می گوید

      معلومه خیلی پای بساطی که از این حرف ها چیزی سر در نمیاری کاکو

  13. امیر می گوید

    هر آدم ِدروغ پردازِ پر سر و صدایی رو به عنوان مشاهیر معرفی نکنید. شرم آوره واقعا

    1. مصیب می گوید

      سلام دوست من، شما راجع به رائفی پور فرمودید دروغ پرداز. میشه از دروغهاش به من هم بگید فقط لطفا با سند و منبع. تشکر

  14. پروین می گوید

    این حرفا کاملا دقیق نیست . من خودم سخنرانیهای استاد رو دنبال میکنم و کسی که حق طلب باشه میتونه بفهمه که ایشون واقعا تمام تلاششون رو به عنوان یه پژوهشگر انجام میدن . آدم باید منصف باشه اگرم اشتباهی داشته باشه قابل گذشت هست چون ایشون که معصوم نیستن و فقط کسانی اشتباه نمیکنن که هیچ کاری انجام نمیدن . ضمنا ایشون عید نوروز رو در تقابل با عید غدیر قرار ندادن اگه کسی سخنرانی کامل ایشون رو گوش کنه متوجه میشه . به کلیپ های تقطیع شده از ایشون توجه نکنین . خیلی از اون کلیپا برای تخریب ایشون هست .

  15. مصیب می گوید

    دوستان عزیزی که مثل من هوادار رائفی هستن و کلیپ های جذاب و مستند ایشون رو دنبال میکنن عرض کنم که بنظرم این سایت اتهام یا بی احترامی نسبت به رائفی پور نداشتن. و اگر شما در جایی دیدید که نسبت به شخص مورد احترامی اهانت میشه بجای جبهه گیری و پرخاش، با منطق و ادب ایشون رو متوجه اشتباهش کنید.
    دوستدار همه شما عزیزان، چه مخالفینم و چه موافقین 🙏

  16. ئاکو می گوید

    والا من یچیزی از ایشون شنیدم به عقلانیتشون شک کردم. اینکه فرمودن شیعه های عراق جوراب زوار کربلا رو توی اب میجوشونن از تبخیرش نمک میگیرن میریزن توی غذاشون.هرکیم میگه دروغه فیلمش موجوده خداروشکر همه هم دیدین .. شیعه بودن افتخار ماست ولی افراط آفت دین و مخصوصا مذهب ماست . همین افراط گراییهاست که شیعه مظلوم رو اینقده منزوی کرده

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.