تاریخ ما
گزیده‌ای از تاریخ و تمدن جهان باستان

زندگینامه فیل شیلر

فیلیپ دبلیو شیلر متخلص به فیل شیلر جانشین رئیس بخش بازاریاب های بین المللی کمپانی اپل است.

زندگینامه فیل شیلر

فیلیپ دبلیو شیلر متخلص به فیل شیلر جانشین رئیس بخش بازاریاب های بین المللی کمپانی اپل است. این بازاریاب بزرگ از سال ۱۹۹۷ که مالک شرکت اپل به کمپانی برگشت، عضو تیم رهبری اجرایی اپل شد و در حال حاضر دستیار تیم رئیس شرکت است. شیلر دارای تجربه ۲۵ ساله در زمینه مدیریت و بازاریابی محصولات است.

مطالب خواندنی:

زندگینامه فیل شیلر

سخن به میان می اید که نظرهای فیل شیلر فقط در راه فروش کالاهای اخر خلاصه نمی شود و او به عنوان رئیس مرتبط با فروشگاه های فروش و خریدار اخر هم اشتغال میکند. یک به یک کالاها از کلاهای اولیه تا نمونه ی اخری با اعمال نظر او (در کنار دیگر افراد کلیدی) هدایت میشوند. این مسئله در بیوگرافی فیل شیلر این چنین ذکر میشه  که نظر فیل شیلر بسیار در کالای نهایی شرکت تأثیر می گذارد در یکی از گفت و گو هایش مفصل نمایان شده است، او درباره ی دلیل استفاده نکردن از باتری های کبیرتر در تلفن آیفون این طور می گوید: ” اگر یک باتری بزرگ تر در یک کالا بخواهید، با محصولی سنگین و گران تر مواجه خواهید شد که شارژ شدنش هم وقت زیاد تری می خواهد. ما قبل از عرضه نهایی یک کالا، نمونه های اولیه بسیاری را امتحان کردیم.

 

این بازاریاب بزرگ همیچنین گفت: و چیزی که در دست خریداران می نشیند، یک تعادل کامل از ظرافت، سبکی و همچنین عمر باتری بیشتر است و نظریه دارم که تصمیم های درستی در این بین گرفته شده اند.” حتی خُلق تنوع طلب و به دور از تکرار فیل شیلر هم در کالا که به دست خریدار میرسد بسیار تاثیر گذار است: ” به هر حال تمام آنچه کار میکنیم، برای  بیشتر شدن کاربری علاوه بر تغییرات بسیار جزئی باشد، پس هیجان در تکنولوژی چه خواهد داشت؟ کمپانی مجبور به است این ریسک ها را امتحان کند؛ این، همان اپلی است که من بسیار دوستش دارم. کمپانی که از ریسک کردن و دست زدن به کارهای جدید، ترسی به دل راه نمی دهد.”در این وقت سالیان دراز، کمپانی اپل همه تلاش خود را انجام داد تا به روش های گوناگون کوشش رقیب ها جهت جذب فیل شیلر را خنثی کند، از دست رفتن سهام شرکت تا پرداخت های کلان؛ وی با گرفتن ۶۰ میلیون دلار طی ۵ سال به عنوان ثروتمندترین مدیر بازاریابی جهان مشهور است. در سال ۲۰۱۳ درجه بندی ExecReps، فیل شیلر را در اول فهرست بهترین مدیر بازاریاب دنیا قرار داد.

منبع ویکی‌پدیا راسخون
ممکن است شما دوست داشته باشید

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.