تاریخ ما
گزیده‌ای از تاریخ و تمدن جهان باستان

زندگینامه استیو بالمر

استیو آنتونی بالمر در سال۱۹۵۶ در شهر دیترویتواقع در ایالت میشیگان آمریکا چشم به جهان گشود. او از ژانویهٔ ۲۰۰۰ تا فوریه ۲۰۱۴ رئیس شرکت مایکروسافت بود.

زندگینامه استیو بالمر

استیو آنتونی بالمر در سال۱۹۵۶ در شهر دیترویتواقع در ایالت میشیگان آمریکا چشم به جهان گشود. او از ژانویهٔ ۲۰۰۰ تا فوریه ۲۰۱۴ رئیس شرکت مایکروسافت بود. این کار افرین بزرگ همه اموال شخصی اش را از طریق فعالیت کمپانی مایکروسافت جمع اوری کرد، بطوری که نه سازنده و نه اقوامی سازنده این کمپانی بود. وی در لیست پولدارترین ادم های جهان و همچنین جزو نفرات اول در لیست ادم های موفق جهان که از جانب مجلهٔ مشهور فوربس معرفی شد. وی با اموالی برابر ۱۵٫۲ میلیارد دلار در سال ۲۰۱۳ میلادی در رتبه ۵۱ دنیا قرار گرفته‌ است.
این کار افرین مشهور پسر «هنری بالمر» و «بئاتریس ورکین» است. پدر استیو آنتونی بالمر جزو رئیسان شرکت تولید ماشین فورد بوده است. پدرش در واقع زاده کشور سوییس است. او در دوره جوانی به آمریکا سفر کرده است. مادر او در واقع آمریکایی بوده است.

استیو، بیشتر سنین کودکی و نوجوانی خود را در محله Farmington Hills در شهر میشیگان سپری کرده است. وی پیش از داخل شدن به کالج در کلاس هایی جهت آمادگی دروس در دانشگاه فنی لاورنس مشارکت کرد و در همان مقع هم دوره متوسطه را در مدرسه شخصی Detroit Country Day School با گرفتن نمره عالی ۸۰۰ در امتحان SAT (چیزی شبیه به کنکور سراسری در ایران) سپری کرد.

این شخص که در حال حاظر جزو ادم های موفق جهان است در حال حاظر جزو هیات امنای مدرسه‌ ای است که در مقطع متوسطه در ان درس می خوانده. در سال ۱۹۷۷ استیو آنتونی بالمر با رتبه فوق العاده ای در مدرک لیسانس در زمینه ریاضیات کاربردی و همچنین اقتصاد از کالج هاروارد فارغ التحصیل شد. در کالج، او  گروه فوتبال همان موقع هاروارد را مربی گری می‌کرد و همان موقع هم درروزنامه آن موقع های هاروارد هم در کار نویسندگی اشتغال داشته.

زندگینامه استیو بالمر

اتفاقی بسیار مهم در بیوگرافی استیو بالمر

مطالب خواندنی:

در ژانویه سال ۲۰۰۰، بالمر به صورت بسیار رسمی رئیس کمپانی مایکروسافت شد. به عنوان رئیس او وظیفه داشت کارهای مالی کمپانی را مورد تغییرات اصلی و جزوئی قرار دهد در جهت اینکه پول خالص بیشتری را در حساب‌های بانکی کمپانی قرار دهد.لیکن بیل گیتس می خواست سند های قسمت های مهم این کمپانی بزرگ با نام  مایکروسافت مثل چشم‌ انداز فناوری و معماری نرم‌افزار باقی بماند. وی در سال ۲۰۰۶، در حقیقت وقتی که به طرز رسمی رئیس بخش معماری نرم‌افزار مایکروسافت را ول کرد، و گفت که هیچ وقت تصمیم نخواهد داشت هر روز در این شرکت فعالیت داشته باشد. این حرکت گیتس سبب این شد تا بالمر نیرو اصلی خود را در کار ریاست این شرکت بزرگ با انجام روش های مدیریتی تازه، انجام دهد.

زندگینامه استیو بالمر
در بیوگرافی استیو بالمر می خوانیم که در زمان بازنشسته شدن گیتس،استیو بالمر تلاش کرد تا در اینده مایکروسافت قوانین ان را مورد تغییراتی کاملی کند. در همین جهت تلاش کرد تا تمام کار های این کمپانی را به جهت خدمت رسانی با تیکه بر سرویس‌های ابری تغییر دهد. این تغییرات نتییجه ای داد که ثمره ان از به سلطه در اوردن اسکایپ توسط مایکروسافت شد.

دارایی های این کار افرین بزرگ

در زمانی که ریاست مایکروسافت در اختیار بالمر بوده است، سود سالیانه این شرکت از ۲۵ میلیارد دلار در سال به ۷۰ میلیارد ارتقا یافت و این سبب افزایش محبوبیت وی شد. این در شرایطی است که فقط سود این شرکت به ۲۳ میلیارد دلار بیشتر شده که درصد فوق العاده و غیر قابل باور ۲۱۵ درصد افزایش داشته است.

زندگینامه استیو بالمر

بالمر فرد بعدی بعد از «روبرتو گویزوئتا» می‌باشد که تونسته فقط از راه انجام معامله بورس با بکارگیری از سهامی که به عنوان یکی از کارمندان مایکروسافت گرفته، میلیاردر شود. با تشکر از شما همراهان گرامی که تا اخر این مطلب با سایت ماندگار تاریخ ما همراه بودید.

منبع ویکی‌پدیا راسخون
ممکن است شما دوست داشته باشید

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.