تاریخ ما
گزیده‌ای از تاریخ و تمدن جهان باستان

زندگینامه مریسا میر

مریسا میر مدیر تجاری و مدیرعامل یاهو است. او در قدیم برای زمان طولانی از رئیسان و مدیر عامل گوگل بوده است.

زندگینامه مریسا میر

مریسا میر مدیر تجاری و مدیرعامل یاهو است. او در قدیم برای زمان طولانی از رئیسان و مدیر عامل گوگل بوده است. و در زمان های طولانی در طرح های گوناگون”گوگل” مسئولیت داشته. و اولین مهندس زنی است که به استخدام گوگل درآمد.

زندگینامه مریسا میر

ماریسا مایر مدرک لیسانس سیستم‌های پنهان و فوق لیسانس علم کامپیوتر را که هر در دوره هوش مصنوعی بود از کالج استنفورد آمریکا کسبت کرد. مدیر عامل یاهو یک هوادار دو اتیشه سبک مد مشهور است. ماریسا مایر که در نخستین مدت های کار به عنوان مدیر عامل گوگل با لری پیج، جزو سازندگان اصلی گوگل بودند. او به تکنیک های خاطا در گفتگوی با نشریه ها هم مشهور است.

او جزو کارکنان اساسی کار گوگل نیز بود که به علاقه مندان گوگل اختیار میداد به تمام خدمات گوگلی که بکارگیری می‌کند، به راحتی در درسترس انها باشد. وی در گسترش گوگل مپ و جی میل هم بسیار موثر بود.سازمان فناوری ایلینوی در ۲۰۰۹، دکترای افتخاری خود را به خاطر کارهای این شخص به عنوان مدیر عامل گوگل در رشته کاری جستجو به او داد.

مطالب خواندنی:

در تاریه ۱۵ ژوئیه ۲۰۱۲ به عنوان مدیر هیئت‌ امنا یاهو گزینش شد. ماریسا مایر که در سال ۲۰۰۹ با زکری بوگ، یک مهندس مشهور آمریکایی وصلت کرد، در حالی برای مدیر عامل یاهو گزینش شد که بچه خودش را در شکم می پروراند.

زندگینامه مریسا میر

مایر لوتری است. او مهم ترین چیز های زندگی اش را «خدا، خانواده و یاهو!» می شمارد.مریسا مایر در شهر فور سیزنز، سن فرنسیسکو در حل گذراندن اوقاتش است.

او می گوید تئوری من همچنین جملاتی است که عرض می کنم: اگر کمپانی در فشار باشد از طرفداران یا علاقه مندان خودش سوال کند که باید چه محصول یا خدمتی ارائه دهد، به این معنا است که تا حالا اینده خود را مشخص نکرده. برداشت این نیست که به نیازهای علاقه مندان مهم نیست . درحالی که این ما هستیم که باید بدانیم چه کالایی یا خدماتی برای کاربران باید باشه تا علاقه مندان را خوشحال کند.برای ادمی فعالیت کنید که به شما اعتقاد دارد؛ چونکه وقتی که به شما اعتقاد دارد، روی شما وقت می گذارد.

زندگینامه مریسا میر

 همجنین او در مورد بیوگرافی مریسا میر یا خودش می گوید: ارزش محصول، ترکیب اصلی از فن‌آوری و معامله است.جهت هر گزینشی که در فکر داشتم،صد درصد همان ادمی را که می‌خواستم پیدا کردم. به همین سبب توانستم تیم فوق العاده ای در کار خودم داشته باشم. مرسی از اینکه با سایت ماندگار تاریخ در این مقاله همراه بودید.

منبع ویکی‌پدیا راسخون
ممکن است شما دوست داشته باشید

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.